Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 8101 ggr
Normans Hermeliner
0

(S) Hermelin kanin ungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

med stamtavla, faktahäfte och startfoder. Säljs ID märkta och bettfelskontrollerade. Pris: 400 kr. Billigare utan märkning och stamtavla. Färg: Vit blåögd & Madagascar (rödbrun med svart slöja). Mycket sociala och gosiga. Finns i Södertälje, Stockholms län men kan levereras till Alingsås 8-10/7. Välkommen med frågor via telefon eller mejl.

073-695 12 77

inorman@hotmail.com

Norman@bredband2.com

Normans Hermeliner
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Madagascar hona och båda kön vit blåögd finns kvar. 7 veckor och flyttklara nu.

073-695 12 77

Normans Hermeliner
0

Kan levereras längs E4:an Stockholm - Umeå söndag 17/7.

073-695 12 77

Normans Hermeliner
0

Vecka 31 finns yngre kullar som kan lämna sina mammor. Hanar och honor helvita med blå ögon och madagascar (rödbrun med svart slöja). Ring 073-695 12 77 eller mejla norman@bredband2.com

Normans Hermeliner
0

Vecka 31 finns yngre kullar som kan lämna sina mammor. Hanar och honor helvita med blå ögon och madagascar (rödbrun med svart slöja). Ring 073-695 12 77 eller mejla norman@bredband2.com

[ninnakm]
0

Gud vad fina! Bor också nästan i Södertälje:)

flinabus
0

finns de några kvar :) söker en madagasar hona men ska vara vältypad :)

Normans Hermeliner
0

Det finns en kull på tre honor. De kan flytta om två veckor. Föräldrarna är utstställda på 95 och 94 poäng. Mormor import från Holland. Var bor du?

norman@bredband2.com

flinabus
0

kan du mejla mig bilder teambergsten@hotmail.com bor i ludvika dalarna, hur ser stamen ut färgmässigt?

Normans Hermeliner
0

Jag har uppfödning av hermelin madagascar. Inga andra färger blandas därför in.  Ska åka till Tyskland i december för att köpa nya avelsdjur.

CorneliaAndersson
0

Du har ingen hemsida man kan kolla?? :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

flinabus
0

ibland kan de ju faktiskt komma in andra färger var bara de ja undrade :) har du nån lovande hona i kullen? kan du ordna lite bilder ska till sthlm om mindre än 3 veckor o skulle isf kunna ta med mig en hem då

Normans Hermeliner
0

Jag är dålig på datorer så därför ingen hemsida.  Det har aldrig blivit annat än madagascar när jag parat de färgerna med varandra. Ska muta mina barn att hjälpa till med bilder. Du är välkommen hem hit eller om jag ska möta upp i Stockholm.

Ingrid 073-695 12 77

BusBella
0

Jag bor ju i Stockholm, och en vit blåögd liten hermelinhane låter ju inte så dumt… Förutom det att jag ska köpa chinchillor, kommer få fullt i mitt rum och desseutom är helt pank.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

flinabus
0

låter kanon muta dom lite går även bra å mms om du e bättre på de:) ska till sthlm ca 2 veckor, men isf vill ja då ha klart med så att de bara e å hämta upp :)

Normans Hermeliner
0

För att kunna skicka mms behöver jag mobilnummer, tack!

Zakarias
0

Finns det någon fin madagaskar hona??

Beebii
0

Och trots gammal tråd… Jag undrar om inte TS har någon vit blåögd hona nu? Isf är jag intresserad! :-)