(S) Cashmere/dvv 0.3
Tre fina honor finns kvar att tinga. Leveransklara 9/4
E. Dvärgvädur zobelblå, jätte gosig hane som jag brukar ha lös på tomten.
U. Cashmerevädur zobelsiames blå, väldigt fin hon med. Kommer alltid fram i buren och i hagen.
Det blev 4 ungar, men en är redan tingad. Dom är hanterade dagligen av både vuxna och barn. Alla fyra är gosiga och framåt!
Jag skickar med härstamningsbevis och övergångsfoder. Vid intresse också lite bilder på kaninen och skötselråd. Klipper förstås klor och kollar bettet också.
Kaninerna bor ute och finns i Knivsta, mellan Stockholm och Uppsala.
Jag har tänkt mig 200kr/st, 350kr för två.
Jag kan nås via PM eller mail: papu84@live.se
På bilden unge #1 Filifjonkan
Gud, så söta kaninungar du har :)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
#5 Tack, tack. Det är bara och tinga favoriten
!
#7 Blir frestad, men vill inte ta in fler raser i nu läget! Lycka till med försäljningen. hihi
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
Om någon undrar så hade jag en tråd om kullen redan, men den blev sååå lång så jag gjorde en ny som bara är säljes annons. ;)
Det finns bilder på kullen och förälrarna i gamla tråden. http://kanin.ifokus.se/discussions/4f4780a9d4ebea0c5b00c6ef-s-dvvcashmerevadur-ungar?participating-1 Tänkte i fall någon som är intreserat har missat den. ;) Jag äger båda föräldrar så dom finns förstås att se om man vill det.
Putt
Små pluttarna är snart leveransklara! :)
Gud så söta! :3
Är väldigt sugen på att hälsa på och kolla på sötnosarna. Eftersom att dem verkar ha det temperamenten jag är ute efter. Gosiga och älskar att kela! :D
#13 :) Du får gärna komma och titta på dom, vi tar det via PM.
Snart är ungarna redo att flytta.. Jag ska försöka ta nya bilder under veckan. Bara killen är tingat än så länge.
Puttar för tjejerna. Dom är jätte fina och framåt. Kommer fram och hälsar när man kommer till buren.
#16 Kan du svara på mina mejl?
#17 absolut! :) jag har gjort det nu. Det finns fortvarande 3 goa ungar kvar att tinga.
#18 Tack, såg det. :)
ÅÅå så otroligt söta och väldigt fina namn! :)
#20 Tack ;) Nu finns det bara en liten hona kvar om någon är intresserat?
Puttar för Snorkfröken. Hon är åtta veckor och kan flytta ut nu. Jätte snäll och gosig!
Putt