(S) Söta Dvv ungar ev SB anlag
Nu har ju Yuki och Ten blivit föräldrar till 7 söta ungar, med olika läckra teckningar och färger.
Leverans klara om ca 7 veckor.
Intresse går att vissa redan nu.
Yuki är vit dvv hona med rödöga med stamtavla.
Ten manteltecknad japan, satin, dansk import.
Finns i Stockholm, transport brukar gå att ordna till olika delar av Sverige, transport betalas av köpare. Pris: 200-300kr
Grattis, alla unganra har satinanlag då pappan ju satinpälsad 
#4 Ohh är det sååå vad kul då, jag har läst på mig fel,trodde det var 50/50 har ju läst som en galning i ett halvår nu innan jag starta upp allt, men då vet jag, tack för det!
Har du bild på mamman? Ser ingen på din hemsida. :)
#6 Håller precis på att lägga in dem nu: ) så vänta en ca 20 minuter så har du bild på henne.
# Då får jag kolla igen imorgon :). Jag skulle vara sugen på en hona, med mantelteckning.. ;)
#8 Jamen gör så, och kul jag får hålla dig uppdaterad
Nu är kullen inventerad och det är 7 stycken levande sötnosar fortfarande.
1 st svart
2 stycken svart/vit tecknade
4 stycken j/p
Uppdatering på alla i kullen kommer göras under veckan och individuella bilder kommer att finnas med namn på B-kullen inom kort på hemsidan. Intresse går att visa redan nu.
Söta! Jag har två frågor, finns det wiener bakom dessa? finns inget rexpälsat bakom dem? :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#11 Hej inget wiener eller rex bakom dem: ) Intresserad?
Nu ligger första inviduella bilderna på ungarna ute på hemsidan med namn och priser. Välkomna att kika in
Kollade din hemsida…så himla söta. Bär Yuki på satinanlag? Annars är det väl inte säkert att ungarna har anlaget, eller har jag fattat fel? Jätteintresserad av en av de japantecknade
Ska se vilken när su har bestämt kön på dem.
#14: Pappan är satin och alltså bär alla ungar då på anlaget.
Det är om honan också har det som det kunnat bli satinpälsade också.
#15 Tack 
# Jag uppdaterar kön så fort jag vet och kommer skriva in när jag gjort det här också: ) www.emisusagi.se
B-kullens morfar fick 94,5 poäng idag i Lillhärad: ) Grattis!!!
Jag känner ännu mer härliga känslor inför att ställa ut deras fina mamma Yuki nu.
Kommer dessa små pluttar få stamtavla? Vet inte hur det funkar när en är importerad.
#19 Ja det är fullt möjligt då modern har stamtavla: )
Vill absolut ha en liten, så fort du vet kön helt säkert ska jag bestämma vilken
De är så himla söta!!
#21 Kul att det finns intresse på det söta liven, dem är såååå söta. Skriver så klart här och på hemsidan så fort det går att könsbestämma dem: )
Gud vilka guldklimpar 
#26 tack:) Jag har hunnit uppdatera några bilder på hemsidan också, resten kommer imorgon. www.emisusagi.se
Vet att det är för tidigt att se könet än men har du kollat så du kan ge en liten hint om vad japanerna eventuellt kan vara??
Hej, jo jag ska kolla dem idag och se ifall det går att se ngt: ) annars får du nog vänta en vecka till: )uppdaterade bilder på ungarna finns på hemsidan så länge. www.emisusagi.se
Påskerbjudande.
Tingar du en kaninunge från A eller B-kullen hos mig innan påskhelgen är slut (den 9 april) får du
- 150 kronors/st rabatt på samtliga ungar i A-kullen
- 50 kronors/st rabatt på alla ungar i B-kullen.
Se bilder på dem under ungar till salu på min sida.
Först till kvarn
.
bonuskod: emisusagis påskerbjudande
Putt, har intressenter på de japantecknade och den svarta lilla ungen finns det någon som är intresserad av en manteltecknad?
Den svarta i kullen är tingad.

Finns det någon hona till salu? Jag söker nämligen en hona. ;)
#34 jag är inte klar med könsbestämningen då just denna kul har varit lite svårare med det, men jag hoppas den blir helt klar i veckan. Det finns ett stort intresse på honor i just denna kull, så jag kank återkomma till dig lite närmare när jag vet hur många som är honor etc: )
Uta tingad och Chiko är prelbokad : )
när ungarna är vuxna kommer öronen stå upp å med? och Vilken ras? är dom?
#37 Nej, det kommer de inte, deras öron har redan börjat falla ner på vissa av ungarna: )mvh Emi
Påskerbjudande.
Tingar du en kaninunge från A eller B-kullen hos mig innan påskhelgen är slut (den 9 april) får du
- 150 kronors/st rabatt på samtliga ungar i A-kullen
- 50 kronors/st rabatt på alla ungar i B-kullen.
Se bilder på dem under ungar till salu på min sida.
Först till kvarn
.
bonuskod: emisusagis påskerbjudande
Rai, Kenji och Cho går fortfarande och tinga.Här är bröderna Kenji och Rai: )Kika in på www.emisusagi.se
..och här är Cho(Fjäril) han är så söt och snäll.
Det kanske finns någon som är intresserad av dessa och vill ge dem ett bra liv och ett bra hem, kika in på dem på hemsidan: www.emisusagi.se
Lite ändringar, nu är Kioko och Kenji dem som är kvar. Alla de andra ungarna är tingade.
Kika in på sötnosarna ww.emisusagi.se
Putt för Kioko och Kenji, någon dem här sötnosarna som vill ge dem ett hem: ) www.emisusagi@live.se