guldsmedshyttan, långfredagen
är det någon annan som ska på utställningen långfredagen i guldsmedshyttan?
jag ska åka med 2dvärgvädurar är tanken:)
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
Jag hoppas på att åka dit, ska ev då ta med hermelin rexen och se hur det går för honom denna gången. Men vi får se. 
Jag ska förhoppningsvis dit med några lejon och en dvärgvädur :)
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå
Tyvärr är inte mina tillräckligt gamla för utställning då. Vilket är riktigt synd då det endast är 2 mil dit för mig
Linderholms kaniner

Jag ha tänkt ställa en dvv satin och en dvv rex, premiären för mig :)
Sen ska jag hoppa också har jag tänkt, men där är det snarare 17-års jubileum :p
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
Jag ska dit, får se med vilka…
#3 hur gamla e dina då? för det finns ju för ungdjur o grupper oxå:)
//Sandra Johansson
#6 Mina som ska ställas ut är endast 3 veckor gamla!
Linderholms kaniner
jaha då är dom lite för unga:)
//Sandra Johansson
Jo precis! :)
Linderholms kaniner
kom o tänka på klasser o ålder och kom på att jag inte alls kommer på långfredagen:( dom måste ju vara minst 4mån och mina är bara 3,5månad då:(
//Sandra Johansson
Vad synd! Så typiskt
Linderholms kaniner
jag kommer ändå:) men ej med mina små utan med en vit hona med blå ögon på ca 9mån:)
//Sandra Johansson
Jag planerar att åka :) Blir ett gäng dvärgvädurar i både svart, blå och schwarzgrannen :)
Än så länge är tanken att vi ska åka 
För min del blir det i så fall en svart holländar ungdjursgrupp, en rhinsk och förmodligen en satin men vet ännu ej om det blir i lux eller elfenben 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
#14 Vi tänkte med ställa en M grupp men en av de svarta har ju en brun fläck i pannan så de sket sig… Riktigt trist då de är kul att ställa M klass =)
#15 hehe, ställ och hoppas på att domaren inte ser ;)
Jag hoppas på en blind dommare själv
Alla 3 ungarna har mer eller mindre jack under magen men är så sugen på att ställa dem ändå XP
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Satin
#16 Den sitter ju på huvudet fullt synligt ;)
#17 hehe jo det är ju det som är problemet XP Du får färga 
// Matilda
Satin
På fredag är det dags :) längtar:p ni som varit på utställningar tidigare, tar ni med kraftfodder o hö? Eller får dom klara sig utan? Får man ha med vattenflaska eller är det ändast skål?
//Sandra Johansson
#19 Jag brukar bara ha med hö, inte pellets. Mina får ju alltid pellets på kvällen hemma, så det får de när de kommer hem.
Du får välja mellan flaska o skål. :)
Dvärgvädur i Viltgrå
Ska man ta med stamtavlan?
//Sandra Johansson
#21 Stamtavlan sägs det att man ska ha med, men jag brukar aldrig ha med de, rädd att tappa bort.
Men ta med stamtavlan, ifall domarna skulle vilja se den av någon anledning
Dvärgvädur i Viltgrå
Man SKA ha med stamtavlan enligt reglerna, de flesta brukar dock inte ha det… Jag brukar dra med mig hela stamtavlepärmen, men den får ligga kvar ute i bilen för det mesta :)
Jag tar bara med mig fem av sex anmälda, ingen schwarzgrannen :( Den hanen jag anmält har tappat hår på insidan öronen, så klart den jag anmält! Snålheten tog över och jag anmälde bara en… Men 2 blå, 2 svarta och 1 viltblå, alla dvärgvädurar.
Kommer ha med mig två småtjejer i släptåg, 14 och 8år, ifall någon är nyfiken på vem jag är :)