Bedömningskorten på utställning?
Jag undrar hur det fungerar med bedömningskorten? Är det dommaren själv som skriver på egna kort som man sen får eller får man köpa egna som domaren skriver på.. eller jag själv…..eller hur 17 fungerar det? 
Korten har de där, så skriver förståss dommarna på dem:)
Domaren har 1 kort för varje kanin där kaninens färg, ålder, kön och ras står och det är där den fyller i så egna bedömningskort behöver man inte :)

Så bedömningskortet ingår lixom i kostnaden för att ställa ut sin kanin? Vad kostar det per kanin? Får man rabatt om man ställer ut flera? Kan priset variera på olika utställningar?
#3 Bedömningskortet ingår i kostnaden ja. Priset på att ställa ut kaninen varierar beroende på utställning och i bland beroende på vilken klass den ställs i också har jag för mig (?). Nej det är inga rabatter om man ställer ut fler.
Sett priser på mellan 40-80 kr/kanin
A-klass
varierar i olika KAF
Tycker du har fått bra svar. :)
Bedömningskorten finns på plats och dommarna skriver poäng och eventuella kommentarer på dessa. Sedan får du såklart bedömningskortet efter utställningen!
Priserna varierar, så finns inget konkret svar på det och man får inte rabatt efter hur många kaniner man ställer ut.

Oki Tack för alla svar!! 
Ska blir spännande att börja min "utställnings-karriär".. förhoppningsvis kommer denna hobbyn inte slita så hårt ekonomiskt som hund tävling/utställningar gör..
#7 förhoppningsvis kommer denna hobbyn inte slita så hårt ekonomiskt som hund tävling/utställningar gör..
Hahaha, säg inte det än…
Lycka till med att börja ställa ut! =)
Kastanjegårdens Kaniner
#8 Det är mycket dyrare att ställa ut hundar ;)
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå