Syntetisk rödögd??
Syntetisk rödögd är som jag förklarade innan då någon annan teckning döljer den "riktiga" teckningen. Vilken min Brian har då han är Wienertecknad. Men eftersom att du inte visste om de var något med vit blåögt i släkten så tror jag mer på Ryssteckning som inte blivit syndligt ännu. 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag har lite svårt att tro det i ditt fall, då en syntetisk vit rödögd är en rysstecknad vit blåögd(wienertecknad. Eftersom det kommit en annan vit rödögd i kullen så bär båda på rödögt, alltså kan de inte bära på ryssteckat också i och med att ena är blå/vit japan (zobelsiames blå japantecknad?) och viltsiames.
Dessutom brukar färgen sitta på svansen och inte i ansiktet, när det gäller syntetisk vit rödögd. 
Är fläcken alltid där? För det kan vara som så att den andra vita rödögda inte heller är vit rödögd, utan att båda egentligen är rysstecknade med väldigt dålig/svag teckning.
#1 Okej :) Men hur ska jag då skriva på härstamningsbeviset?
Btw, tack för snabbt svar på s.s 
// MT ♥
#2 Heaven [den andra] har vad jag sett inga fläckar. Och Hilja, som vi pratar om har haft den där fläcken i ngr dagar och går inte bort. Så jag vet inte riktigt o.o
Och ang mammans färg så har jag ingen aning om vad hon egentligen är för färg. Får numera börjar hon bli mer åt de gråa hållet än de blåa..
// MT ♥
#4: Som sagt, så kan de ha väldigt dålig färg som kommer senare.
#4 Okej, men hur ska jag skriva på härstamningsbeviset? :)
// MT ♥
Såg nu imorse att även den andra vita ungen hade en grå fläck vid nosen, dock ljusare än den andra… Och båda två har även en liten grå fläck vid ett av bakbenen 😊 Så antar att dom är rysstecknade, med väldigt ljus teckning eller så har den inte riktigt kommit fram..
// MT ♥
#7: Då lär de vara rysstecknade, ja. 
Det där är en ryss. En syntetisk vit rödögd är en vit blåögd ryss, som pga att den är vit blåögd inte har någon synlig ryssteckning. Det ser alltså helt vit ut.
Oke 😊 då skriver jag på härstamningsbeviset att dom är rysstecknade
// MT ♥