Söker bilder på raskaniner
Hej,
kaninmagazinet söker bilder på renrasiga kaniner av ett antal olika raser. Vi skriver rasspecialer minst en gång i veckan och vill ha fina bilder på alla raserna, såklart!
Känner du för att bidra med en bild så ska den helst vara logg-fri, dvs textfri. Skriv när du lägger upp bild här vad du vill att vi skriver under bilden, tex "foto: Emma Almquist, hobbymupp.weebly.com".
http://kaninmagazinet.se/ <- där kan ni se exempel på hur en rasspecial kan se ut!
Just nu söker vi bilder på dessa raser:
- Lilla Tysk Vädur (Vi har redan viltgå och viltgrå manteltecknad)
- Fransk Vädur
- Lilla Weiner
- Angora
- Tysk Jättescheck
- Rex
Jätte stort tack på förhand!
/Emma på kaninmagazinet
Nu även Perle Egern (rasen!)
Lilla tysk vädur, blå manteltecknad.

Tackar!
Fransk vädur, chinchilla
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Fransk vädur, viltgrå
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Satin
Fransk vädur, chinchilla mantel (kan tillägga att hon fått 95p)
// Matilda
Satin
Får ni mot förmodan inte tag i bra bilder på tysk jättescheck har jag en hel del, dock något sämre bilder…
Någonstans har jag även bilder på franska vädurar i sallander, schwartzgrannen och ev även viltgul…
// Matilda
Satin
#8 Åh, de franska vädurarna lät riktigt balla! Lägg upp om du har tid och hittar dem! :) Tack förresten! Vad vill du att det står under dina bilder?
#2, Tackar! Ska det stå som senast du lånade ut bilder? :)
#4 Tack! Vad vill du att det står under dina bilder? :)
Fransk Vädur, viltgrå manteltecknad - om ni vill använda den?:)
Annika Helgesson, www.stengardens.tk
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9: Japp, samma som senast. 
En något solbränd och fällande fransk vädur i sallander 
#9 Hur menar du med vad som ska stå under bilderna? 
Vem som har fotat eller något annat?
// Matilda
Satin
Fransk vädur schwartzgrannen
// Matilda
Satin
sen har jag bilder på viltgul, madagaskar och blå chinchilla frasse ungar, tyvärr inga bilder på vuxna djur…
// Matilda
Satin
Bara o säga till om ni vill ha bild på en blå zobel rex ;)
#13 Ja, vem som fotat :) eller tex länk till hemsida eller likande! Vad du vill så att vi inte tar cred för bilder som vi inte tagit!
#16 Gärna!
#17 Det är jag, Matilda Hedberg som fotat. Och kaninerna är min systers så ni får gärna länka till hennes sida www.byggningen.webs.com
// Matilda
Satin
#18, kan du ta en bild som är lite mer från sidan så att man ser den vakckra zobelteckningen? :) Vore jättesnällt!
#19, okidoki!
#20 fixar det! ;)
#22 Tackar!
#15, viltgul och madagaskarungarna vore kul att ta en titt på. Eller är de yngre än en månad? I så fall kvittar det, annars vore det som sagt kul!
#24 Har inte bilderna där jag är nu men har för mig är 5-9 veckor… Madagaskar har jag för mig jag bara har bilder när de är ganska små, 5-6 veckor…
// Matilda
Satin
#26, vill du att det ska stå något under bilden? :) typ ditt namn eller så?
#27, hm… ska sova på saken! :D
Jag har ju några snuttebebis bilder om det är intressant?:3 på Frassar i viltgrå samt mantel;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Min Perle egern hane som för några veckor sen gick bort <3
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
under bilden (:
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Har bilder på rex bebisar om du skulle behöva? :)
Mvh Sabine
Vet inte om denna bild är intressant?
Men iaf en angora under klippning.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#29, har kommit fram till att vi nog klarar oss med vuxna där man ser lite mer typiska frasse-drag :) Tack iaf!
#30/31 tackar!
#32, hur gamla? Det ska ju synas att det är just den rasen så de får inte vara för små (tyvärr xD) :)
#33, Tackar! Vad ska stå under bilden? :)
Fast du ser ju öronen på dessa, du ;)
// Anka
#35… sant iofs… Aja! Vi kan sänga in en liten unge! Ta din favoritbild och släng in den! :D
Malin Hultman - Snowflakeskaniner.weebly.com :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#34 Dom är tre veckor på bilderna jag har :)
Mvh Sabine
#40, släng in en bild så kan jag kolla :)
#42, tackar, vad ska stå under bilden? :)
Sabine, WWW.isblomman.n.nu
Mvh Sabine
Putt… perle egen och lilla weiner söks fortfarande. Nån mer angorabild skadar heller inte!
Får man veta om bilden kom med eller inte? :)
#46, din bild är med! Dock är inte rex överst på listan så det kan dröja nån vecka innan den specialen kommer ut :)
#47 - Okej :) så det finns i djurmagazinet i hela landet?
#48 Kaninmagazinet.se, sveriges största kaninblogg
jaha :)