Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 448 ggr
bambiiii
0

Vad kan jag göra? (snabb svar)

Hej! jag har en kanin som bor på balkongen men nu är det så att det är 10grader varmt och han är verkligen varm!

vad ska jag göra?

Snälla hjälp

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Saaara
0

Ta in han är ju ett alternativ. Tror inte det är så bra att ha kaniner på balkongen när det är varmt ute för kan ju bli väldigt varmt där. Tungan ute

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

hobbymupp
0

Vitamin C (25-30mg) ska kunna hjälpa mot värmepåfrestningar. Jag brukar (dock på sommaren) lägga in vattenflaskor fyllda med is till kaninen. 10 grader ska ju dock inte vara så farligt :S Eller är det väldigt kallt på natten? Sitter han i solen så se till att det blir skugga i buren.

bambiiii
0

ockej tack!

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

natha-mjau
0

som jag skrev på facebook,
fyll en flaska med vatten och ha den i frysen.
sen lägger du bara den i buren, så kan han lägga sig vid den när han tycker det är varmt.
Ett tips? är att frysa ner flera, så du snabbt kan byta.

Linnet
0

Men så är det ju för alla kaniner som bor ute, det kan svänga rejält i temperatur, det brukar ju inte vara nåt problem.

bambiiii
0

Okej tack igen!

Jag hällde vatten på en handduk och sen la jag den i frysen,efter den har fryst så la jag den på buren!

Jag ska kyla flaskor oxå!

sen tog jag en ispåsen och la den på Bambis kropp några sekunder! .D

natha-mjau
0

#6 lägg inte på kroppen, låt han lägga sig vid den själv istället.

bambiiii
0

Okej tack!