Resultat Jultävlingen 2011
Allting är genomgånget och klart och poängen från båda deltävlingarna är ihopräknade. En vinnare är korad! Den vinnaren är Alice (Amellah) med 38 poäng! Ett stort grattis önskar vi dig och en hemlig gåva kommer till dig inom 2 veckor. PMa mig din adress så ordnar vi detta. 
På en andra plats kom Evelina (LMTNinis) med 36 poäng, så det var nära! Tredjeplatsen delas av inte mindre än 9 medlemmar med 29 poäng, då ingen av dessa deltog i båda deltävlingarna.
I och med att tävlingen är avklarad, så kommer här även dem rätta svaren.
Först ut "Hitta orden". Bonusen, som inte gav några extra poäng utan mer var en kul grej, var faktiskt Kanin.ifokus.se. 
Och den sista, som verkade klurigast då ingen hittade alla 5 felen. Det som ändrats på bilden är att extra päls lagts till vid munnen, ena ögat är blått, en pinne är borttagen, ett grässtrå har fått en gul nyans och om ni tittar riktigt noga så är det en tomte med släde och renar uppe i högra hörnet. 
haha jag som trodde jag kunde alla 
Men står det inte lite fel i #1 på svaren? Står först A+2 och sist F+2 ska det inte stå 3 där? 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#3: Stämmer, jag var för snabb på tangenterna. Det ska stå F+3 där.
Har inte sett dethär??! TACK :D (förlåt för att ta upp gammal tråd men var tvungen.. hehe)
Mvh Alice och Morpen :)