Ophelia hjärta Ramse
Det är dag 31 idag och Ophelia har börjat boa.
Jag var nästan helt säker på att hon inte var dräktig, vilket faktiskt kändes som en lättnad, men nu när hon boar kan jag ändå inte undgå att bli helt tårögd av lycka! Det ska helt enkelt bli en väldigt spännande resa och jag hoppas den går rakt framåt utan komplikationer och andra hinder, en liten resa jag hoppas ni vill ta del av i form av! (och, om ni kan, svara på eventuella frågor - detta är "min" första kull!).
varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns
Hon har börjat föda nu! Hon gör ifrån sig små krystande ljud, jag vågar inte titta ifall jag stör henne och hon blir orolig, men cheesus vad snabbt, hon började boa för bara ett par timmar sedan!
Vad roligt! :D Hoppas allt går bra med bebisarna! :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Hoppas det går bra med ungarna!
www.emeliewarnholtz.blogg.se
Super roligt! Lät som att det var två men när jag kikar på avstånd ser det bara ut som en… Mamman har tvättat ungarna sedan gick hon iväg, tvättade sig själv, gick på toa och nu dricker hon. Blir lite småorolig, ska hon inte dia snart?
Grattis! 
Vad roligt! :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jag tycker det ser ut som tre :)
Ljustadalens kaningård
Ja, jag börjar fundera på det också… kan det där svarta i mitten vara en kanin tro? Tittade lite, så mycket päls över dem men ser ut som två rosa och en lila… wiho 3 st :D
Ja, tycker också att det ser ut som tre! 
Håller också med om att det ser ut som 3 :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Ååååååhh, Vilka söööta bebbar!!! <3 <3 <3
Bacon, svaret är bacon.
Vad kul!!
Grattis "mormor" ;)
En lagom liten kull :) 3 tycker jag är det perfekta antalet ;)
Grattis!
Grattis! ^^ Spännande och se hur söta dom blir sen! :D
Åhh så perfekt! 
Vilken lagom liten kull ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Grattis ^^
Tack alla! :)
Här kommer bilder från idag, 2 dagar gamla. Dem har blivit riktiga fetknoppar och verkar riktigt pigga! Duktig förstföderska :) Det ser ut som att en utav dem blir japantecknad, h*n har svarta fläckar lite här och där och nu syns även gul färg och en fin bläs! Den ena, fetaste, är ju svart vit men den sista har jag ingen aning om! Någon som vågar gissa redan nu?
putt!
Mamma kanin har varit väldigt duktig! Hört så mycket om förstföderskor så har varit väldigt orolig men alla tre lever fortfarande - som tur är! Hon bryr sig heller inte om att man tittar, idag kom hon och slickade mig på handen (vilket hon aldrig gör annars) :) Ska bli så spännande när dem blir större och framförallt SÖTARE!
Jätte fina!
Skönt att det går bra!!
ja, visst är dem! kul att alla tre har helt olika färger :)
Åh vilka sötnosar!
Åh , Nin bäbisar! 
Å, herregud vilka söta bilder du la upp! 
Hoppas det går bra med de små sötnosarna!
MvH Nickie o Nuffe
Visst är dem!
Allt går fint, snart öppnar dem ögonen, ska bli spännande! :) Lägger upp fler gullesnutt bilder snart, håll koll ;)
Himla söta:*
#49 Viltblå eller otter blå skulle jag gissa:)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ja, jag bytte visst plats på otter och blå. Men precis, en wienertecknad otter blå kaninbäse! :) Den mulligaste av dem alla ;)
Den blå otter wienertecknade kan flytta till mig, så grymt fin! :D
riktigt fina :')
Gud så söta :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
ja, lite för söta, vill ju behålla allihopa!
Men så söta! :* Det ser ut som dom kommer bli riktiga busungar!
Kika gärna in på min blogg! ---> djurnord.blogg.se
dem är små ganstrar! nyss satte sig den blå (som förövrigt också öppnat ögonen nu) i vattenskålen och kissade :O haha
Den otter blå ser ju otroligt holländartecknad ut, vad gulligt med lejonhuvad otter blå wienertecknat!
Ja, han ser lite hallvdan "holländar" ut :) Får se om dem får någon man, pappan är korthårig och vet inte om mamman är dubbelmanad eller ej så blir spännande, lika spännande att se vilken ögonfärg dem får :) Tror att den gula och japanen har olika iaf för den enes vart röda av blixten men inte den andra :)
Tittat lite kön idag, ganska säker på att den blå är en hona och den gula en hane, japanen vet jag inte. Men, med tanke på att det är första gången för mig och dem endast är 14 dagar så kan det vara helt fel också men nu har jag skrivit här iaf så får jag se om jag hade rätt eller ej :)
ps. guldklimparna är till salu (någon får stanna men har ej bestämt vilken).
Gud vilka söta!!!!