Snälla läs de hära!
Hejsan!
Idag när jag var hos muffin så hade vi vait ute en stund och så gick vi in då och så hoppade han upp på buren i boxen så hade jag tagit av han selen och så.
------->(Och så började jag klappa honom och och sedan kli-klappade jag honom typ och då började han slicka mig varför då? när jag slutade klappa honom där på rumpan så slutade han och slicka mig så jag gjorde så flera gånger och han gjorde likadant och han la sig tll och med när jag började klappa honom där varför? <-------
Jag har en innebur som är uppen i han box, det ligger en stor filt på som jag har vikt och där så har jag lär t honom att varje gång vi har varit ute eller ska ut o sätta på eller ta av selen, det är där jag borstar honom o så, det käns lite bättre då när man har ett speciellt ställe och gör saker på. Han är förstås ute på sommaren.
Antagligen så tyckte han om det. Att han slickade på dig är hans sätt att visa ömhet, dvs att han gillar dig och att du klappar honom.
Sådär gjorde min kanin när vi gosade :) Han brukade hoppa upp till mig i sängen, och så låg vi där - jag kliade honom på ryggen och bakom öronen, och när jag kom åt en sweet spot blev jag rejält pussad tillbaka.
Min kanin gör så när han blir glad=) typ eller om man ställer sig utanför buren och ska klappa så kan han göra det eller om man gosar. Tror att han gjorde det för han gilla det och som ett litet tack=)
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
ok var det jag bockså trodde men ville vara på den säkra sidan :)
Min kanin gör det hela tiden speciallt när jag kommer från sklan men mest på kinden! :) hihi
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3