(S) Dvärgvädurs Rex ST hane
Vi ha nu endast en kanin kvar tillsalu. Han heter Natchos och är född 3/6 2011 & av färgen Viltgul wienertecknad vitörad enligt härstamningsbeviset men har tagit kontakt med en uppfödare som är bra på färger och hon säger att han är Isabella wienertecknad vitörad :) Han är Dvärgvädur med rexpäls och satinanlag, bär på jätte fina färger och gosig & matglad :) Han kosta 500 :- då jag behöver bli av med honom snabbt, härstamningbevis medkommer.. Vid intresse eller mer frågor PM:a eller maila j-jillbjork@hotmail.se, vi finns i Blekingelän.
Mvh Jill & Jeanette
Har han lämnat satin? Trodde inte han hade fått någon kull ännu.
#1 Nej, han har inte gett någon kull än, men hans pappa är satinrex och då sa flera stycken att han är satinbärare..
# Jaha på er hemsida stod det att pappan var rex st därför jag frågade!
#3 Aha okej, då har vi skrivit ut fel. Men hemsidan är borttagen.. :)
Synd att det är så pass långt bort annars hade jag varit intresserad! :)
Han är kanonfin! :)
Ja, det är ju en bra bit, hehe.
Håller med och tack! :) Ingen transport?
Ja, jag hade också varit intresserad! Du vet ingen som ska till Mantorp imorgon möjligen?
#7 Nej, tyvärr inte.
#6 Nej bor i sthlm :( Tyvärr!
#9 Aha okej :/ Men Stockholm - Hässleholm / Hässleholm-Stockholm brukar några åka.. :)
Transport finns till Ullared - Gekås den 27/11, ingen intresserad? :)
Putt
putt
putt
Putt
Ingen intresserad..?
Leverans kan ordnas till Kalmar den 19:e vid intresse! :)
Synd att det är så långt bort..
Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk 
#18 Ja :/
putt
Han finns fortfarande kvar, ingen intresserad? :) Kan även nämna att jag kommer ha två andra avelsdjur tillsalu till våren, en Satin RT hona (svart wienertecknad vitörad, blåögd ) och en Satin RT hane ( Kanel wienertecknad, brunögd ).
Transport ner till Trelleborg finns någon gång mellan 17-19 Feb. 
Kan tas med till LU vid intresse! :)
Tråden kan låsas.