(S) Detta hinder av intresse..? :S
Dom som är vän med mig på facebook vet ju detta men iaf. Jag har byggt ett nytt hinder som föreställer en av mina kaniner. (Jag tecknar ju dom i RH)
Men.. Då jag ska ha ett litet samarbete med ett hinderföretag och kommer få hinder därifrån som tack för mina mallar, så har jag ingen anledning att behålla detta hindret.
Jag har använt det en gång, och det är kanske inte världens bästa om man säger så, för tunna plywoodskivor (tog några överblivna från burarna) och därför blir hindret rangligt. Smart som jag är tappade jag dessutom det i marken, och ett av öronen gick av. Det går att sätta på igen med trälim, men jag har inte tid att laga det.
Så tänkte om någon här är intresserad av att köpa det, trots alla brister haha? Självklart billigt då det annars skulle kastats. Men finns här ingen som kan erbjuda något för detta skänks det till min kompis som av någon anledning vill ha det? 
Lägger upp några bilder, och är ni intresserade, PMa vad ni kan ge för det. Bommar följer inte med, men kan fixa ihop runt 8-10st för 60:- extra.
Hindret finns i klippan i skåne, men kan skickas.
Åhh, det där är ju supersnyggt. Synd att jag inte har någon plats att ha det på bara 
Men jag har knappt plats för transportburarna och hindrerna står just nu hos grannen som inte är så sugen på att få fler hinder, tror jag 
#6 På så vis :/
Hade det funnits lite närmare hade jag mer än gärna köpt det, jättegulligt! :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jättfint! Synd bara att jag inte har kanin
Tror inte att varken katterna, marsvinen, ödlan eller gerbilerna är så sugna på att hoppa 
#9 Haha nej ;) Nog för att gerbiler kan hoppa, men inte sååå högt ;)
Haha
Fast det är så fint så att jag nästan är sugen bara för att ha för framtida kaniner…
Beror på vad du kan tänka dig att ta som minst..
Jag är väldigt intresserad om det skulle gå att skicka?! ;) Om du har kvar det alltså. Men du får gärna PM;a mig om priser osv! ;)
<3 Mvh Wellingtons Kaningård ~||~ Lejonhuvad Dvärgvädur <3
Wellingtons.weebly.com
#11 Som sagt ge bud, annars slängs det ;)
#12 Jag kan skicka ja, men står inte för frakten. Samma här, ge bud i PM :)
Gud vad sött! 
Liknar lite djuren i 'Mulle' serien! 
#14 Jo e del säger det..
Som jag sagt, skitsnyggt :D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Super snyggt!
Blir sugen :P
Kan du skicka till karlskrona? hur mycket kostar den? :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#18 Jag kan skicka, men står inte för frakt :)
Högsta budet är nu 200:-!
#19 Ger 300kr + står för frakt beroende på kostnaden för det ;P
#20 du är högstbjudande hittills! :) Avslytar allt ikväll ca klockan 8 ;)
Kan ge 350kr :)
// Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
#22 Då leder du! :)
#23 Det kunde skickas då va? :) Håller nämligen till i Dalarna…
// Kram Tilda!
#24 Jadå, såklart, lite svårt annars ;)
DÅ vinnaren inte ville ha det längre finns det åter till salu, så kom med nya bud! :)
vad tror du de blir i frakt kostnad? :) är jätte sugen.. ;)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#27 ca 150:- :)
Jag är också riktigt sugen, trots min kaninlöshet
#29 haha varför dådå? x) gerbilerna kan ju hoppa xD
#30 Jadu, det skulle vara nåt ;D Hunden kanske? ;)
#31 haha min Håkan fick testa och han ville inte ;) så inget för gerbiler.. Funkar säkert för hundar, har själv testat, fast inte just med detta hindret utan andra kaninhinder ;)
Eftersom alla som ska köpa det bara hoppar av så finns det fortfarande kvar och väntar på en ägare.. Är det inte sålt innan nästa fredag slängs det.
Men varför inte GE bort det om du ändå tänker slänga det? :) Jag tror att de hoppar av för att det blir för dyrt när man lägger till frakten osv…
// Kram Tilda!
#33 Eller så ger du det till MOI ;D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Hur mycket skulle det kosta att skicka hindret till Hudiksvall i Gävleborg?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#34 om folk ändå ger pengar för det är ju det bättre eller hur? För hindret är ju fint i sig. #35 skulle vart något va Annika? xD Emma var första att skutta till soptippen och hämta det isf :3 #36 ca 150:- :)
hur mycket kostar hiondret`????
Hej det är jag som är Julia jag är 12år och älskar djur. Dom djur jag är mest fast vis är absolut Häst, kanin, hund, katt. Jag har själv en kanin som är en dvärg vädur från eneboangen.se han är från sanna o polarn det är hoppkaniner aoch allesammans är asagulliga. Jag har också en katt och en hund, och en häst. Jag går på Karllsund ridskola ÖFK och där har jag ridit i 4år och har ridit 3,5 år innan och rider fortfarande. Här kommer jag mest vara intresserad utav ninisar... Jag bor i örebro på landet. PS:KOPIERA INTE MIN BILD!
#38 läs noggrannare, ge bud..
Vad skulle frakt till västerbotten kosta?
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#40 fortfarande ca 150:- :)
Märkte nyss på bilden att örat är av :O Märkte aldrig det första gång jag såg bilderna
//Joanna
#42 Det står ganska tydligt i texten ;)
#42 som hon under säger har jag nämnt det tydligt i texten. Inget tvång för dig att köpa heller :)
Okej då budar jag 200 eftersom frakt kostar och det är lite sönder och inga Bommar
Hehe… jag är inte så bra lusläsare jag xD
//Joanna
#45 finns högre bud redan. Högsta är 300.. Och bommar kan följa med för 50:- extra om du läser texten noga :)
Okej. Jag läste det men då kostar det ju extra.
Jo, men tycker inte du ska nedvärdera hindret ändå.. Högsta budet är ev på 400:- nu, fast då ska jag fixa stöden lite bättre, så hindret inte blåser omkull :)
Sålt för 350:-!
bor i skåne kan köpa för 400 :)
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
#51 Det står ju att hindret är sålt…
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Oj missade sorry!
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
Kan någon Medarbetare låsa tråden så den inte kommer upp hela tiden? :)