Kaninhinder säljes (5st)
Sist jag försökte sälja dem var det många som drog sig ur men det visade i alla fall på att det fanns en stor efterfrågan så jag testar igen.
Hindrena skickas inte utan hämtas i Partille utanför Göteborg.
Nr1, Bågen, H:52 B:70cm, Pris: 300 kr, Tillbehör: 6 st bommar
Köpt på Libra Artic för ett antal år sedan. Har några gnagmärken på bommarna och även hinderstöden men fungerar annars helt felfritt.
Hindret fungerar bra för nybörjare, använde det själv när mina kaniner var nybörjare.

Nr2, Planket H:55 B:54cm, Pris: 300 kr, Tillbehör: 5 plank & 1 bom
Hemmabyggt hinder med hemmabyggda mälor av tjock ståltråd. Märlorna fungerar bra. Bommen på bilden är inte samma som den som följer med.
Handmålade plank som inte är jättesnygga men de fungerar.
Man kan även bygga detta med bommen t ex längst ner.

Nr3: Hajen, H:42 B:56cm, Pris: 200 kr, Tillbehör: 4 plank & 1 bom
Hemmabyggt hinder som har sett bättre dagar. Ganska slitet, ena hajfenan sitter löst men det ska jag försöka fixa samt målningen är inte den snyggaste.
Hindert fungerar däremot utmärkt att hoppa och också här kan man placera bommen som man vill. Bommen på bilden är inte samma som säljs.

Nr5: Längdhinder, L:180cm B:80cm, Pris: 200 kr, Tillbehör: Bommar
Jag ska inte ljuga, det här hindret är ganska smutsigt (går inte att få bort) och omålat. Men… det är ett billigt hinder för er som vill öva längdhoppning hemma. Då spelar det ju ingen roll hur det ser ut.
Är osäker på längden och bredden på hindret men det kan jag kolla upp om intresset finns.
Så det var alla hinder. Hoppas det är många som är intresserade nu. Skicka ett PM eller skriv här för att komma i kontakt med mig.

Puttar.

Skitfina hinder!
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Ja, skitfina hinder var det ! :)

#6, #7 Tack så jättemycket. :D Inte intresserade?

jag e intreserad :O:D jag bor inte sa langt fran partille min mamma bodde dar nar hon va liten….om du kan paxa dom at mej:P

Puttar igen…
Kan man skicka på posten till Gävle? (: Jättesnygga hinder!
Aut viam inveniam aut faciam
Oj, såg vad det stod nu :P
Aut viam inveniam aut faciam

#12 Aa precis. :) Anledningen är att jag tycker det blir alderles för mycket jobb att hålla på och väga, packa in osv. Hoppas du hittar hinder någon annan stans.

men du vilka hinder e de som inte e paxade av nan annan(:?

jag e mest intreserad av exet och langdhindret (:

Troligtvis är Exet, längdhindret och Bågen paxade tyvärr. Men om hon ändrar dig så säger jag till.
Inget annat du är intresserad av?

jo jag kan ta…hajen isf (:

Enda hindret som är kvar nu är:
Nr2, Planket H:55 B:54cm, Pris: 300 kr, Tillbehör: 5 plank & 1 bom
Hemmabyggt hinder med hemmabyggda mälor av tjock ståltråd. Märlorna fungerar bra. Bommen på bilden är inte samma som den som följer med.
Handmålade plank som inte är jättesnygga men de fungerar.
Man kan även bygga detta med bommen t ex längst ner.

Puttar, ett hinder kvar, Planket

e de bara de kvar jag skulle ju ha hajen :O
INtresserad, men tyvärr ingen möjlighet att åka till GB då jag bor i Stockhom ;(
#21 Tråden är nästan 3 år gammal ;)
Kolla datumen på tråden innan du puttar upp eller skriver så slipper massa gamla trådar komma upp ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.