Avels hane (dvv, rex) sökes i framtiden
Min blå dvv rex hona vill ha pojke i framtiden när hon har åldern inne.
Undrar om det finns någon snygging i närheten utav Bollnäs/Hälsingland/Gävleborgslän? (Jag är utan körkort)
Rex eller rex bärande.
Ej winer färgade!
Ev förslag på zobel färgad dvv i närheten är också okey! =)
Har du någon snygging att tipsa om? Lägg gärna upp bild o berätta mera om honom. =)
En sån snygging! Är det Ljustadalens som är uppfödare kanske? ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Jo precis, ljustadalens =)
Havanna färgad är utav intresse med =)) Och några andra färger! :)
Här kommer det några flera bilder, försökte verkligen ta bra kort. Men tyvärr inte lyckad med den där mobilkameran. Men men, lite ser man iallafall. =)
Har en massa bilder på facebook med annars. Min facebook är: Annie Gunnarsson Hedbrant.
Fin hon har blivit :) Maffat på sig lite :) Och hon har näääästan vuxit i dumboöronen ;)
Hoppas du hittar hane till henne, men vet att det kan vara svårt att hitta någon som är avlad för att vara fin i kropp och typ…
Ljustadalens kaningård
Ja hon har vuxit en del =) Har tänkt o väga henne någon dag så får se hur mycket hon väger nu.
Ja, jag vet inte riktigt hur typiska öron ska se ut. :D
Du får gärna hålla ögonen öppna om du ser någon snygg hane, för jag kan inget om det är som ser ut som en bra typ. Men håller på att läsa på lite. =)
Louise på Tusslagons har ju som sagt sin Truls, och han verkar fin för att vara Dvärgvädur rex. Tror nog att han är den finaste obesläktade som du kan hitta.
Det man vet med den kombinationen är att det blir viltgrå och svart, men det kan bli andra färger med för de har nog båda dolda färganlag :)
Ljustadalens kaningård
Japp, det som är mest spännande. Men ska dock fortsätta o kolla lite på andra med. =)
Då det ev inte blir med den hanen som jag hade tänkt mig så söker jag en hane igen! En dvärgvädur eller en dvärgvädur rex i närheten av Bollnäs/Hälsingland. Krav är att hanen ska vara snäll och lugn.
Detta blir som en liten test kull. För att veta mera om det så pma. Men finns det någon med hane i närheten??
Söker nu en dvv, dvv rb eller en dvv rex.
Ojojoj sikken mage 
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
hehe det är gamla bilder så. Då visste hon hur man öppnade mat hinken. Men nu så har jag lärt mig att stänga linken och locket ordentligt! Hon har gått ner lite i vikt nu =)