(S) Bortskänkes lejonhuvad dvv
Då jag vill satsa på teddydvärgvädur istället så skänker jag bort Bosse.(med sorgen i hjärtat) 
Han är en lejonhuvad dvärgvädur och kommer från stjärnornas uppfödning, har härstammningsbevis.
Han är en fluffig och snäll katrerad kille som (helst) vill bo med en tjejkompis, men inget krav.
Han bortskänkes till rätt hem, maila mig om du anser att du har rätt hem till han. (zakke.lundmark@hotmail.com)
jag undrar vart bor du
?
Bor i västerbotten nära skellefteå, men kan fraktas mot kiruna hållet 2 ggr i månaden. Kan kanske också fraktas till gävle/sandviken runt vecka 10
Jag undrar hur gammal han är?Får tjata lite på mamma för min lilla kanintjej skulle bli jätte glad om hon fick en liten kompis 
LOOK IT'S BOB
☻/ This is bob, copy paste him on
/▌ every comment you see so he can
/ \ take over the World
jag undrar vart bor du
?
opps en gång till
Haha #3 han blev 2,5 år gammal :-)
Okej 
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
Fast det är ju lite långt att åka :( Bor i småland,är det en ute/inne kanin?
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
Ja vääldigt långt! västerbotten är ju nästan högst upp i sverige. han är innekanin på vintrarna
Okej,skulle det gå att flytta ut honom och ha honom ute året om?Det är väldigt långt,men jag vet inte..
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
Han går att ha ute året om, om man vänjer han från sommaren.
Vad bra,det är bara detdär med transporten :(
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
Ja..!
Och eftersom det är så lång sträcka skulle han ju behöva gå ut lite med,men eftersom han inte har träffat mig,mamma eller pappa kan han ju bli lite rädd…
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
Jag tror nog inte att jag vill skicka han så långt bort, söker främst hem i västerbotten.
moa.lind vart bor du? 
#15 okej Annars så bor jag i Uppsala och ska ner till småland på torsdag och sen en helg i mars också. Så om han skulle kunna få komma till Uppsala så kan jag ta han sista biten ner sen.
Okej,ja det bli ju lite jobbigt..
16# Småland :)
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
17# Jätte snällt,men mamma har inte bestämt sig än och det blir kanske lite jobbigt för honom att åka så långt 
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
Om du kollar lite på blocket kanske du hittar en kastrerad hane som bor nära dig ist! :-)
Aa,får börja leta ;)
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World
#19 Det låter nog ganska bra att hitta någon närmare. Jag finns och åker ner till småland annars om det skulle vara aktuellt! :) Men då måste ju kaninen först hit och det känns ju lite långt…
#22 Det var väldigt snällt av dig,tack för att du frågade! 
LOOK IT'S BOB
/ \ take over the World