värför vill du inte ha kvar dina marsvin??????????
HAHAHAHAHAHA…..
Undrar också varför du ska sälja dina marsvin bara för att köpa en kanin? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tycker att det är fel att sälja marsvinen bara för att skaffa kanin :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Undrar som de andra… :S
Jag tycker att man ska välja namnet när man träffat kaninen. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Det är personliga osaker och för att vara ärlig så har jag tröttnat på dem. jag tänker skaffa kanin för att det är det rättta djuret för mig. :)
#5 Men hur vet du att de är det "rätta djuret" då? Hur vet du att du inte tröttnar på den också? Känns lite långsökt..
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#5 Personliga orsaker? Kan man inte ta hand om marsvin kan man inte ta hand om kanin.
Varför har du tröttnat på dem? Man kan göra massor med marsvin precis som medkanin,
Nej helt fel orsak att sälja marsvinen. Stackars marsvin.
#7 Fast hon skrev ju 'personliga orsaker'.
~ Kram Nadja ♥
#8 Hon har även skrivit att hon har tröttnat på dem…
Men kan man inte ta hand om 2 marsvin av personliga orsaker kan man inte heller ta hand om en kanin.
Jo fast jag rättade bara det du skrev. :)
~ Kram Nadja ♥
#10 Fattar inte? Skrev ju om personliga orsaker?
#11.. Jaha.. Jag var helt säker på att jag läste personliga åsikter.. :S
~ Kram Nadja ♥
marsvin och kaniner är rätt lika… Man kan oftast göra samma saker ´med dom du kommer säkert tröttna på kaninen oxå…
Jag kan förstå om man tröttnat på marsvinen och vill sälja dem.
Det är helt normalt! Men tycker dock inte att du ska skaffa kanin då…
// Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Förstår alla era svar, men jag har funderat länge nu, och jag säljer inte dem för att jag inte kan ta hand om dem, jag säljer dem för att det har hänt en sak som är väldigt svår(inte med marsvinen) JAg har fundert på hamster ochså men dem sover på dagarna, har ni något tips? för en gnagare då? jag tycker att kanin verkar vara det rätta djuret för mig. Mina marsvin är inte så lika kaniner, dem är speciella. Men om jag ar tröttnat på dme så vill ju jag inte ha kvar dem och då kommer dem inte få det dem behöver istället, det finns ju säkert någon där ute som är redo att ge dem den vård som dem behöver och någon som drömmer om att få skaffa marsvin och så har jag dem och har tröttnat, det är inte helt rätt. dem kommer få det ycket bättre hemma hos någon annan. MArsvin är inte rätta djuret för mig bara.
#15 Grejen är, att en kanin kräver minst lika mycket som 2 marsvin. Så jag anser, kan man inte ta hand om 2 marsvin, kan man ej ta hand om 1 kanin.
Varför skulle dina marsvin vara mer speciella än andras marsvin?
Finns ju t.ex Gerbil & möss, dem är fina djur :)
Dem är speciella för att dem är extra stora, inte så aktiva vad jag än gör och dem BARA äter, piper och sover.
Du borde inte få skaffa mer djur om du inte ens kan ta hand om 2 marsvin.
Mina marsvin --> (om bilden kom här)