Är hon sjuk/deprimerad?
Jag har kikat på lite andra trådar ang detta på sajten men tycker att det har varit lite tvetydiga svar och dessutom så stämmer inte symptomen in på min kanin.
Jag har varit bortrest i en vecka men min mor har varit hos min lilla prinsessa varje dag. Men under de senaste dagarna så har hon ätit och druckit sämre. Hon brukar vara riktigt busig och rycker åt sig morotsbiten som hon för. Men nu fick jag sitta med den framför hennes nos länge innan hon ens bet i den. Kan hon vara deprimerad och finns det någonting jag bör göra?
Det är inte omojligt att hon är lite rädd/skämms eller helt enkelt inte är jätte säker på dig! kolla om det blir bättre sen,va med henne klappa och ge någon gobit! :) lycka till
obs:blir det inte bätte så kontakta vet!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Bara för att man har vart borta 1 v så ska de inte ha nån betydelse egentligen. Men ja, din kanske är en av dem som blir de.
Hon kan vara sjuk.
Men blir hon inte bättre om en vecka, så borde du allt kolla henne!.
Danke för svar! Bara två dagar efter att jag kom hem så har hon blivit bättre :) Hon är på mycket bättre humör och äter som vanligt. Jag misstänker också att min moder kan ha varit för generös när det gäller gottisar och således så blev hon inte lika exalterad över sin mat. :) Hon mår allt prima nu den lilla :) Skuttar runt och gör gladjehopp som en tok!