Kanin iFokus

Kanin

Etikett: minneslunden
Läst 1316 ggr
Fridaaaa
0

2 år sedan du togs bort från mig

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

_2 år sedan du togs bort från mig
Du fanns ifrån mig alldeles för tidigt
__Min underbara ängel
Varför, varför just du?
Så underbar, så snäll på alla sätt och vis
Var som en liten hund
Busig och helt enkelt underbar
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta
Saknar dig var dag
Gör ont i mig varje gång jag tänker på dig<3
Nu skuttar du runt på de gröna ängarna och har det bra
Fick bara 1 år med dig. 1 år fick du leva livet<3

_

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NaDa...
0

Vila i frid ♥♥

~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥

CorneliaAndersson
0

Awwe :"(

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[Aynaz]
0

Aw :(

Vila i frid ♥

Fridaaaa
0

Tack<3

bambiiii
0

usch stackars dig frida <3<3 förstår hur du känner,det är fruktansvärt men jag lovar dig han är glad nu att slippa att bära på en fruktansvärt sjukdom! rip och en jätte stor tröstkram<3<3<3<3<3Rynkar på näsan

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

mjuhm
0

Åh, vilken fin video!Gråter

Vila i frid finaste.

Tröstkramar till dig Frida! Rynkar på näsan

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

dermot
0

Vila i frid <3

Har själv förlorat 5 älsklingar idag. Gråter

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Fridaaaa
0

#6 Tack, grät när jag gjorde den idag :(
#7 Usch då :(

Kassy
0

R.I.P Joker <3

# 7 OT, men hur? Stackars dig :'(

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

dermot
0

#9 Den ena fick en tumör vid ryggraden och både jag och vet. kände att det inte var rätt att låta han gå igenom operation och medicinering. Den andra fick livmodersinflammation igårkväll, trodde vi skulle hinna få in henne i tid till vet. för ev. operation idag, men det var för sent, akutavlivning på henne. Den tredje hade mask som den inte blev av med (inte sån där vanlig, utan stora räliga, lyckligtvis har den inte smittat de andra ännu och jag hoppas inte de får heller, han gick i ett annan del av stallet), så han fick vandra vidare. Den fjärde fick vi akutavliva då hon bröt benet rätt rejält nu på morgonen i rasthagen, (hade inte lyckats stänga "locket" på buren, så hon hoppade upp och förmodligen trillade eller något för benet var i pricnip helt av när jag hittad henne… ringde vet. än en gång men de sa att avliva henne på direkten om ni kan. Och det gjorde vi. Och den femte var gammal och hängig, (ingen livsgnista alls) så kände att då tar vi henne med, vet. undersökte henne och konstaterade att hon helt enkelt inte orkade mer.

Så ja… allt hände i princip på en gång. Förutom tumören och masken. Gråter Värsta dagen i mitt liv!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Kassy
0

# 10 Förstår dig, vilken enorm otur! :'(

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com