Månadens Kanin Januari 2012
2011 är nu över och med den även 2011 års månadstävlingar. Årets Kanin 2011 kommer att komma upp om ett par dagar. Nu är det dags att inleda 2012 med första månadstävlingen och då såklart Månadens Kanin Januari!
Det är samma regler som alltid:
- 1 bidrag per person.
Ett byte tillåtet, skriv då från vilket bidrag du byter. Ex "#9, byter till detta bidrag". Detta för att underlätta för oss när vi tar bort ditt gamla bidrag.
- Bilden ska vara tagen av dig, eller att du har tillstånd att använda den (bilden ska då föreställa din kanin).
- Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller.
- Bilden bör ha någon form av anknytning till månaden.
- Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 20:e varje månad, sedan väljs 7 bilder ut till röstningen som pågår under 5 dagar.
- Har man vunnit en månad, får man inte vara med och tävla under resterande årets månadstävlingar.
- När 1 år gått kommer alla månadsvinnare att ställas emot varandra i kamp om titeln Årets Kanin.
Lycka till!
P.S. Undvik kommentarer såsom "söt kanin" eller liknande i tråden, ta hellre dessa via PM eller medlemmens Gästbok. Tack!
Sävast Went Worth, Elwis, poserar i snön ♥
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Coccos är ute och utforskar den icke snörika världen.
Men lite frost finns nog. ;)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Bidrar med denna lilla julmysbilden med Filurens Prasseltramp "Pixel" & Snowflake's Kiwi 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
här är poppe i min tomte luva lite stor han fick en liten som passade han i julklapp =D
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)
Jag bjuder på en gammal snöbild på fina Lukas :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
En liten fin bild på min fian tjäj laguna för någras veckoer sen :)
Mvh
Beatrice Bergman
Den här månaden får Klara äran. Det ser inte precis ut som Januari, men bilden tog jag faktiskt nyss.
Ställer upp med en liten Funi i januarifrosten :p
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Bidrar med Dixie som är ute & skuttar i sele 
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Deltar med detta bidrag:
Här har snön inte velat komma än, SnöÄngel är lika glad ändå! 
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Jag bidrar här vår lilla prinsessa. Fotot är taget här hemma för 2 dagar sedan, den 7/1. Skåne är ju grönt året om…
Får jag presentera Filurens Stormviskaren (Prinsessan/Stampelina) !
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Maja!
precis efter at snön smält
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Dagsfärsk bild :D Älskade, finaste, vackraste, underbaraste, totalt bästaste lilla pluttinutten Charm :D
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"