Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 1015 ggr
jasmina.p
1

Resa med kanin.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade en tredagars semester hos pojkvännen i sthlm så jag tog med mig min hund och frigående kaninen.

Zorro fick: Ett helt rum att springa lös i, sova i sängen med oss, ett eget krypin, sin toa och såklart hö, vatten och mat (:

Min lilla tjockis tyckte nog bara det var kul eftersom han sprang som en tok överallt och hoppa glädje skutt:D

Hur har ni gjort när ni åkt iväg ett tag med era djur? (:

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

jasmina.p
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Toan får precis plats i transporten och Höhäcken går att fästa i transporten, som gjord för en tripp :D

bambiiii
1

vad mysigt det låter!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Fridaaaa
0

Reser aldrig med mina. Dem har det bättre i sina trygga burar:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Chieko
0

Min får flytta till föräldrarna när jag reser bort, om inte sambon är hemma. På sommaren finns en stooor utebur med gott gräs och grävmöjligheter, annars blir det en bur inne (eftersom det är en innekanin jag har)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Ravynsfair
2

Jag hade en dvärgvädur som åkte med vart jag än åkte. 
Bodde på internat och pendlade hem varje helg, han var alltid med.
Åkte jag på semester var han med, även utomlands.
Stressad blev han inte då han tyckte om det.
Dock fick jag rasta honom ofta under resorna då han vägrade att kissa i transportburen.
Smart kanin! - mindre lukt i bil/tåg/båt/buss :)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Clariiz
0

Mina har aldrig rest långt. Endast vid byte av hem, annars har det bara vart någon tripp till veterinären eller på någon hoppträning/tävling.
Tar aldrig med dem när jag åker bort, det skulle vara omöjligt att komma släpandes på 13 stycken.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ravynsfair
0

#6 Ja 13st är lite jobbigt att resa med, har 6st som tävlas i hoppning och jag tycker det är tillräckligt att resa med dem då. 
Men denna dvärgväduren var väldigt översocial och mammig.
Klarade inte av att vara ensam då han blev deprimerad och apatisk när han var ensam.
Nu har han ju tyvärr avlidit, R.I.P Coccos.

Nu ska hans fru, som han bara kort han träffa ta över den tronen då hon är precis som han i sinnet.
Översocial och kan inte vara ensam. (bor dessutom frigående inomhus)
Fast. Det kommer bli lite jobbigare att resa med henne då hon är Belgisk Jätte och på väg mot 7kg just nu. (6½ månad gammal)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Körsbär
0

I sommras när vi var i Idre bodde Chester i en skidbod, hans transportbur vart hans "hus" eller vad man ska säga. Sen fick han springa runt i skidboden fritt. Han älskade det!

jasmina.p
0

Har man en social kanin som gillar att åka bil och utforska nya platser så tror jag inte det är så stressamt. Såklart så är ju alla olika individer. (: