(S) fina kaniner
måste sälja mina kaniner pga tidsbrist, tyvärr! 1. Tussilagons Unbelivable Omega "Vilda" är en havana färgad hona född hösten 2010. Rexpälsad dvärgvädur. Fått en tidigare kull. Är öronmärkt och säljes med stamtavla. Fin hona som har bra öron, huvud och päls. 600:- 2. Hanekulles Matcho Mateo är en havana brokad hane med blå ögon. Född i mars 2011. Rexpälsad dvärgvädur. Han säljes med härstamningsbevis, är en mycket duktig hoppkanin! Han har fint huvud och öron, helt okej päls men en rolig färg! 600:- 3. Solbackens Breakout "Bosse" gul/svart feltecknad holländsk teckning, Holländsk Kanin. Hane född sommaren 2010. Han är en mycket rolig kanin som älskar att hoppa. 300:- 4. Dragongårdens Fidla, viltgrå dvärgvädur. Rexbärare. Hona född våren 2011. Jättetrevlig och pigg hona som hoppar bra! Skulle bli en bra mamma. Är matglad och har en liten dubbelhaka som inte behöver vara där! ;) 300:- Finns i södra Uppsala men kan transporteras till Stockholm/Enköping. Kontakta mig här eller via mailen vid intresse eller frågor. Mail: Gustafsson-95@hotmail.com Hemsida: www.dragongarden.tk Nya bilder kan fås!
Putt
Bilder skulle nog locka fler :)
(Är inte intresserad)
Finns jättefina foton på hemsidan. Lycka till/ E
Putt
är ev intresserad av vilda :)
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#9 Hör av dig till mig via PM eller mail om du vill veta mer sen :)
Herregud vad fin Mateo är! Helt underbar :O
#12 Ja han är väldigt vacker 
Kan tilläga att Mateo, #6, bär på satin!
Putt
Puttar
putt
putt
Nawwwww. Bosse och Vilda var ju så söta <3, jag skulle köpa Bosse om han var en tjej och om jag fick :(
så söt ^^
putt
putt ^^
Bosse <3
Gaaah vad söt Vilda är :)
#22 Ja hon är riktigt fin. vill egentligen inte sälja henne med tiden räcker ej till "/
#23 vad snyd, men hon kommer säkert komma till ett finfint hem där de har mycke tid föd henne :)
putt
ÅHHHHHHHHHHHMateo är UNDERBAR!! Dumma föräldrar som säger nej!! GRR!
HELT förälskad O,o
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Putt
Är bosse kastrat?
varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns
#28 Nej tyvär! Men han är ej för gammal för det.
#28 bosse är ju så sööt ^^
Puttar upp
putt
Putt