Måste bara få visa min nya bur :)
Köpte ny bur till min lilla Berit idag :)
Måtten är 150x85x64 cm , å hon ser så liten ut i den nu ^^
Måste göra lite smygreklam åt PWSS, där jag köpte den, fruktansvärt bra :) BILLIGT, och jättebra service, dom var jättetrevliga alla gånger jag mailat och pratat med dom i telefon (vill ju fråga mkt frågor om buren innan så jag får precis vad jag söker;) ).
Gud vad snygg ;D

Ojj, vilken stor och fin bur :) Sööt kanin också ;)

Wow snygg och stor! Jag vill också ha en ^^
Billig? 950:- ;)
Har hon inget hus?
Jätte snygg bur! hur mycket kostade den?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tack .. :) Aa 950 kr, det tycker jag är billigt för en så pass stor bur, jag tycker den känns enorm, jag får knappt plats själv här hemma ;)
Nej hon har inget hus, och ingen särskild toalåda heller, hon hatar allt man stoppar in i buren, hon kastar omkring det så det låter som tredje världskriget startar här hemma :P Hon gör det även med matskålen ibland men den låter hon oftast bli:P

Vart har du hö´t åt henne? *nyfiken* :))

Undrar också vars du har höet?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Köp en lekboll :) kanske är rastlös.. Eller höng upp höt/grönsaker i taket så hon sysselsätter sig. Eller pinnarna funkar ju också bra
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Funderar på att kanske köpa den :D Såå stor och fin.. Hampus vill ha :D

Mina marsvin vill ha! ;P
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#6,7 .. kanske inte syns , men det sitter en höhäck på vänstra baksidan .. :P Ganska liten dock, så jag brukar lägga in lite hö i buren också ibland :P
#8, alltså, hon rör ju på sig mkt på dagarna, eftersom jag har buren öppen nästan hela tiden, o hon brukar få toarullar ihopstoppade med godis i o såna saker som hon får sysselsätta sig med, men hon anser väl att hennes bur ska va "clean", jag vet inte haha .. ^^
#9, som det känns nu kan jag rekommendera den iaf ;) Har ju inte ägt den så länge ^^ Men det är jäättestora luckor, en ovanpå å en på sidan.. De burarna jag brukar se i djuraffären brukar inte va så höga, det var det jag gillade extra mkt me den här :) Min stora klumpeduns kan stå helt upprätt :) När dom brukar va långa o breda, brukar dom va ganska låga annars =/ Vad jag har sett iaf.
Den låter stor och bra varje fall :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Stor och fin :)
- Mvh Emma
precis ;)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
F*n vad billigt!!! hur mycket gick det på med frakten då?
Det är jätte billigt :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#15.. Dom har "åkturer" då dom åker runt till lite olika orter å tar me sig beställda varor, så jag hämtade upp buren ca 2 mil härifrån, dom tog då 50 kr för frakten :) Annars vet jag inte vad det hade gått på :P Går att hämta den i Vingåker också om man bor nära (eller om man bor långt ifrån med för den delen;D) :)
hehe oki :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Dom där burerna är jätte fina. MEN min kompis kanin kvävdes elr liknande i den buren :( Hermelinen kom igenom på ett av ställen på hörnen och fastnade. Dog.. :/ Rekomenderar att du sätter nått i hörnen så den inte kan komma ut.
det finns exakt sån här bur i våran zooaffär,kostar likadant!:D
#19, förstår verkligen inte hur det kan hända ? :S Det är ju inte alls brett galler..
Och min kanin lär inte komma ut, hon är långt ifrån lika liten som en hermelin .. :P