Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 277 ggr
[Eichan]
0

OT-Novell i fokus?

myriis skrev om att hon skulle skriva en novell när det slog mig; Kan ingen starta novell i fokus?… Det här har säkert vartit uppe förr men jaja… skule var otroligt kul… kanske novell och dikter :) ? Då skulle jag gärna vara Medarbetare :) Någon annan som är lika intreserad som jag?

[Niike]
0

Det vore riktigt kul!xD

jees94
0

Jag äälllsssskkkkaaar att skriva noveller.. Jag kan också vara Medarbetare!!

Tina-A
0

Kanske något mer i stil med .. Skrivlust? Eller någonting med att skriva. Då kunde man ju ha texter, dikter, noveller och allt som har med att skriva att göra? Skulle bli lite bredare :) Eller?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Eichan]
0

#3 Det var en bra idé :)

Tyvär kan ju inte jag starta det.. :( det dröjer några hundra år innan jag blir 18 ;P

Tina-A
0

Ja, kravet är ju att man är 18. Tror sajten skulle uppskattas och jag skulle bli en trogen besökare :) Frågade på värdsajten om någon kände sig manad att ta tag i det. Någon här inne??

[Eichan]
0

*PUTT*

[Niike]
0

Skulle gärna göra det, men jag är ju inte 18 än på 4 år:) Hoppas någon är intresserad!!

Horsepower
0

men kajsa är Medarbetare elr nått??Så om nån som är 18 skulle va Sajtvärd så kan det väl var några stycken Medarbetare typ?skulle gärna vilja va det med!!;D

Tina-A
0

Ja, det som behövs är ju en Sajtvärd på 18 år som tar hand om det.. Sen måste man kanske komma på lite bra artiklar ^^ Hmm.. kanske lite om hur man ska skriva, finns ju en del saker för olika grejer man skriver - alltså typ listor som finns på internet över vad man kan ha med.. Typ vad allting betyder (novell, berättelse, haiku osv) och ja.. Artiklar kanske blir svårt men sajten skulle nog bli kul :) Man kan ju ha novell-tävlingar eller dikt-tävlingar och vinnaren får bli en artikel typ :P Jaja, spånar bara lite ^^

SaraB
0

Jag vill starta men jag bara 14. ;) Men kanske kan vara Medarbetare? :)

Horsepower
0

vill oxå vara Medarbetare!!Skriver massor med dikter själv!!;D

myriis
0

Jag älskar noveller =) Både att skriva och läsa ;D Jag röstar ja, men eftersom jag inte är 18 kan jag inte vara Sajtvärd.. =/

[Eichan]
0

*putt*

SaraB
0

puttar

ciss
0

Vore skoj ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Roobyn
0

Det vore jätte kul! Jag bara älskar att skriva!!!
Skulle jättegärna bli Sajtvärd men det går ej förrens om 5 år..
Blir jättegärna Medarbetare..