en gammal tegelsten:(
min mamma sa att hon hade en jätte bra kamera som jag kunde få och ta kort med på mina kaniner. såklart blev jag jätte glad men väntade mig INTE en gammal tegelsten från 90-talet med minder pixlar än min mobil! någon som vet hur man ska göra för att kuna får bra bilder med en sån? :)
hehe! det vet jag inte men tyckte faktist att det var ändo ganska snällt av din mamma! bättre än ingenting! hehe! :D
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
ja men det är liksom jääätte gammal. men men jag sa ju såklart tack, tack tack
hehe förlåt att jag skrattar men tycker att det var roligt! kan du visa bild eller så? :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Vad heter kameran? Finns ju massor med sorter, även från 90-talet! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Är det kortet taget med kameran? I så fall är den ju helt ok… Kan du inte ta ett kort på kameran med mobilen? :)
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
aa det är taget med kameran :) tror inte det behövs längre :) mamma visade några inställningar så det skulle gå bättre och nu tar jag faktiskt helt ok foton
som de flesta fotografer säger, "du behöver inte en bra kamera för att ta bra kort".
det kan bli jätte fina kort men kanske inte i bästa kvaliten
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Jag tycker att man nästan alltid får bra bilder så länge man har bra ljus! Fotografera med starka lampor eller i bra solsken utomhus, då blir det nästan alltid bra tycker jag. Sedan bör man undvika blixt tycker jag (på äldre kameror blir det ofta röda ögon). Det blir även skarpare om motivet är stilla.
Rättning av #9 så är det oftast lättare en ljus mulen dag, då slipper man skarpa kontraster och skuggor.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#10 Fast jag tycker inte om färgerna och skarpheten lika mkt som jag gör då man fotar en solig dag, fast det kan ju redigera fram också :) Men ja du har rätt också, så länge det är ljust ^^,
Det är inte kameran som gör bilden, utan den som håller i kameran!
Det stämmer oftast iaf :)
#12: Stämmer till viss del, absolut. Men alla kameror har sina begränsningar.
En riktigt bra kamera gör att fotografen har större förutsättningar att få bilden som den vill och i den kvalitén, till skillnad från en inte fullt lika bra kamera.