Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1343 ggr
kaninjosse
2

(S) Löwen hona, 3år.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Min moster vill nu sälja sin kanin.

Det är en snäll löwen (lejonhuvad hermelin) på 3 år. Hon är kastrerad då hon har haft en burkamrat.

De har inte den tiden som hon förtjänar, så letar efter ett hem där hon får gosa mycket och skutta runt. Van vid barn och är väldigt lugn i famnen, lätt att klippa klorna på!

Bur med tillbehör ingår.

Länk till annonsen: http://www.blocket.se/ostergotland/Lowen_dvarg_kanin__kastrerad_hona_3ar_med_bur_37355019.htm?ca=14&w=1

Finns i Östergötland!

Maila mig på josefin9510@hotmail.com eller enl. kontaktuppgifter i annonsen.

MVH Josefin

kaninjosse
0

Putt

bambiiii
0

Söt den va,jag letar efter en kastrerad hono men inte just nu!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

kaninjosse
0

#2 Okej synd!

bambiiii
0

ja, det är det,!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

kaninjosse
0

Putt! :)

kaninjosse
0

puuutttt

Litenburk
0

Är hon rumsren så hon kan springa fritt inomhus?

Mvh Tanja

Fridaaaa
0

Löwen är inte samma sak som "lejonhuvad hermelin"

Löwen = lejonhuvad kanin :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kaninjosse
0

#7 Hon gör bara sina behov på toan, tror det gäller även utanför buren. :)

Litenburk
0

Vi vill ha sällskap åt våran lillkille. Kruxet är att han inte kan kastreras förens i början på januari och sen ska det som känt är gå ett litet tag.

Hon kommer i så fall att få bo inomhus så om det blir en vuxen kanin så vill vi att hon är rumsren av sig även utanför buren. Det står visserligen i anonnsen att hon inte kissar utanför, men lägger hon sina pluppar i toaletten också?

Hon kommer i alla fall få springa fritt när vi är hemma ihop med våran Irwing. Vi bor i Göteborg så vi har en bit för att hämta tösen. Men jag har sett anonnsen innan så hon finns fortfarande i tankarna. :)

Mvh Tanja

kaninjosse
0

#10 Det gör nog inget att det dröjer ett tag med köpet, och hon killar/pluttar inte utanför buren.

Det är en som eventuellt ska komma och kolla på henne ikväll, så vi får se hur det blir!

Litenburk
0

Va gulligt av dig att hjälpa din moster! Men vi får hoppas att hon är kvar fram i januari om inte annat att hon kommer till ett bra hem!

Mvh Tanja

kaninjosse
0

Hon är såld nu, kan låsas!