Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2304 ggr
proxima
0

(s) Viltröd hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En unge finns kvar att tinga!

Proximas Molly är en viltröd/viltgrå rödförstärkt otroligt söt liten hona. Hon har runt huvud och ganska rund kropp och öronen på sniskan. Molly är en korsning mellan dvärgvädur (reg 93p) och sachsengold (reg 96p) och hon är född 8/11, alltså leveransklar efter nyår. Eventuellt finns en bourgognefärgad kullbror till salu också.

Pris: 200 kr

(www.proximas.se)

zezagena
0

Hon är ju verkligen helt ljuvlig i färgen Glad Lycka till

dermot
3

Åh herrejisses en sån goding!! Kyss Man vill ju nästan bli kriminell och sno henne Guld i mun

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[ÖstergärdetsKaniner]
0

Åh, så söt! Kyss

bambiiii
0

den sötaste hermelenen jag har sett så charmig man kan va alltså! :)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

zezagena
0

No # 4 ingen hermelin (el hermelen  Flört heller för den delen), men en söt liten "sachsengold-vädur

bambiiii
0

5# Hon liknade en hermelin! :)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

proxima
0

Ja, hon har underbar färg! Jag ska spara två av kullsyskonen, en hane och en hona, bourgognefärgade med brunanlag, så förhoppninbgsvis kommer det sachsengold-färgade dvärgvädurar (eller på väg att bli iaf… :p) i sommar!

#6 Hon är bara 4 veckor gammal på bilden, så hon kommer bli större som vuxen :)

BusBella
0

Dem sachsengoldfärgade är jag helt förälskad i, har suttit och dreglat framför datorn med din hemsida framme…

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

proxima
0

#8 Ja, den färgen är så otroligt fin och kommer bli ännu finare på dvv satin… Kyss

dermot
0

#9 När du fått fram ngra kommer jag och snor de allihopa ;D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

BusBella
0

#9 Är dem satinpälsade? Nu blir man ju ännu mer sugen, såg ju nyss att Charlie eventuellt är till salu… Måste du visa upp såna sötnosar? Tungan ute

Mind your language.

/Emma

proxima
0

#10 Haha, gör det ;)

proxima
0

#11 Nej, dom här ungarna är normalpälsade, men det kommer såsmåningom komma satiner i den här färgen, typ i sommar :)

BusBella
0

#13 Satiner säger du? Då tror jag att jag tar och väntar tills dess innan jag tingar en liten från dig, för sachsengoldfärgade dvärgvädurar med satinpäls måste man ju bara ha. Nära att man ville ha Charlie, fast med satin blir det ju ännu gulligare.

Mind your language.

/Emma

Saaara
0

Sjukt söt måste jag säga! :) Väldigt fin färg med. ^^

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

proxima
0

Molly finns kvar till salu. Hon är leveransklar första veckan i januari och leverans går då att lösa till de flesta ställen i Sverige!

Maila vid intresse :)

www.proximas.se