bilder på kaninhinder
putt
Såhär ser mina ut som jag byggde.
Dock kommer dessa tyvärr inte till användning nu när det blir dags för flytt..

ja, hehe kanske inte kan fota ALLA mina, då jag har 19 st, men kan väl försöka fota imorron då jag inte har bilder på datan just nu;)
#3 det var jättefint =) är det riktig märlor (tror der hette så ) ?
#4aa gör det =) älskar att kolla på vad fint alla har xD
#5: Kommer inte ihåg om det stod märlor eller krampor på förpackningen. 
okej =) vart köpte du dom ?
#8: Inne på byggvaruhandeln där i "byn". =)
Finns hos Jula och Biltema också.
okej tack =)
är det riktiga böjda eller måste man böja till dom ?
#11: Mina är inte böjda alls.
Fanns inga tillräckligt stora, så jag köpte små märlor.
Satte dessa 2 och 2 som ett V.
jag fattar inte xD har du bild ?lite trögfattad

Om man köper märlor från Libra Artic så e de böjda (köpte på kista messan i början av året, men finns säkert på deras hemsida oxå). Men förmodligen lite dyrare, fast jag vet inte exakt hur märlorna utan böj kostar;)
#13: Tyvärr, men kan rita och visa. 
#15 aa gör det tack hehe =)
Haztparken: Grymt fina hinder, du och din pappa kan bygga några stycken åt mig med 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#24 hehe tack :D vill sj ha fler men orkar inte göra Xd tog några dagar, fast det kanske var p.g.a lathet ^^ 
En del av mina hinder ;)

#26 läckra!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Jag äger Libra Artic's muren, trappen (urtagen i sortimentet numera), sen har jag köpt lite hembygge från en, har höjd- och längdträningshinder. Att bygga egna, det är jag alldeles för lat för.
Not your mom, not your milk.
vad fina och grymma hinder hazkparken? ni andra har me fina hinder .Jag har köpt mina hinder men vill göra egna hinder ska göra till somman göra dubbla hinder vad för färg ni använder till era hinder ?
jättefina hinder! har bara ett än sålänge =)
#29 menar du sort eller färgen?

hann inte fota, har fortfarande feber, men ska försöka fota nån gång under veckan!
okeej =) håller på med ett just nu =) det ska bli grått/svart ..
jag menar vilka grudfärg byggverke till hindarna ?
jag använder olika , vaanlig som man hat på väggen, utomhusfärg .. ja typ allt ! bara det är färger som passar funkar det :)

vad fint ! och vilken gullig kanin ! :)
Jag har inte byggt några hinder själv ! jag ska bygga mer hinder till sommar,våren dubbela hinder men jag har köpt hinder
kan gå min sida http://hipposkaniner.zoomin.se
se mina hinder