Månadens kanin april 2007
Nu är det April och dags att dra igång en ny månadens kanin-tävling. :)
Här får ni lägga in bilder på era kaniner och i slutet av denna månad kommer vi att utse en "månadens kanin"!!
När det gått 1 år får alla medlemmar här inne iFokus vara med och rösta fram Årets Kanin! Vinnaren kommer att få ett pris. Vinnarna av Månadens Kanin vinner äran :)
Regler: 1 bidrag per person, man får vid ett senare tillfälle byta kort, men bara 1 gång, och då gäller inte det gamla kortet längre. Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller. Månadens kanin vinner ära i all evighet och den kommer att få publicera några rader här på ifokus om kaninen/kaninerna på kortet som vann. Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 25e, sedan gör juryn sitt beslut och vinnaren koras i slutet av månaden.
Lycka till!
Vad roligt ^^ När jag får hem min Jätte ska jag fota som en galning, så jag hoppas att jag hinner få honom innan den 25:e..! :D

Vem blev Mars månads kanin? Är det klart har jag missat det?

Månadens kanin Mars är inte avgjord än :)

aha då förstår ja. 

Hon som vann månadens kanin mars har inte svarat eller så håller Tina på med artikeln :)
Bidrar med denna bild. =P Zvinto som kör slöstilen när han tvättar sig! Lutar sig mot väggen! *skrattar*

#6 Haha vilken latis ;)

#6 Lat men sööt ;)

#6 Vilken söötiis! :D
#7, 8, 9: Nog är han lat alltid! =P Men min lilla gosegubbe. ^_^
6 vikken sötiis!!Man kan käka upp han!!
Bara 1 bidrag? Kom igen då :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vad söta!

Va söta bilder alla har! :O
Jag väntar ett litet tag tills jag kommer med ett bidrag, det är ju några veckor kvar å innan dess kan jag ha hunnit knäppt nått bättre kort än dom jag redan har ;D
Här kommer ett kort på Molle :)
Kul att äntligen kunna vara med och tävla lite nu när man inte är värd eller Medarbetare!
#19, får inte Medarbetare eller värdar tävla? ;)

#19 - Gud vad underbar och mysig bild :D
En liten fråga, får bilderna vara redigerade?

#19 åååh, vilken underbar bild! jag vill också ha grönt gräs och blommor!
#14 Men jag och elvis har likadant påskägg tror jag :P
Mitt bidrag kommer.=)

#25 Hihi! Påskägget är så stort att elvis får plats i det :D
#19.. OJDÅ!! fy filken fin bild du fick till där Lotta! =) jätte klar och helt enkelt super duper vårig bild med blommor och allt =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
#20: Nope, det är vi som sitter i juryn :) Blir så oerhört svårt när man alltid tycker sin egen bild är finast, hihi… ^^ (eller ofta i alla fall). Bäst med en opartisk jury som inte får vara med och tävla :)
#22: Ja, det får dom, men det är inte så vanligt att just en sån bild vinner. För vi ser ju oftast att en naturligt vacker kanin vinner ^^

#29 Men GUD vad sööööööt! Tagen i precis rätt ögonblick - bra fotat :D

#29 Vilken sötnos! Åhhhh älskar din biild och din niin! :D
Fler bidrag?

Ska ladda kameran lite nu och ut och fotta kaninisen :D det ska bli kul att vara med, tror inte jag varit med nån gång förut XD
Mvh Erica

#39 Åhhhhhhhhh! :D

#41 Guuuud va lika dom är mina kaniner (som allltid pussas sådär också)
fast min alfred ser brunare ut än vad din ena kanin gör, men våra dvärtvädurar ser jääättelika ut! :o

#43 - Vacker kanin :D

Ska nog bidra med en bild, jag också. :D (den kommer snart ^^)
#45: *väntar* ;)
#47: Nämen guuud. Vad fin hon är! Nu måste jag pussa på henne imorron, mohaha xD
*putt*

#53 Nämen titta, där har man ju Buffis :D
- Mvh Emma

#59: Haha, vad söt :) Vad feminin han blev ;)

Fler bidrag! 4 dagar kvar :D

#62 HAHAHA :D Gud vad söt!
:D det roliga är att jag inte visste att han räckte ut tungan på kortet, utan märkte det förns då jag la in kortet på datorn :D

#60: Tack :D , haha. jaa visst blev han :)
Min bild kommer snart.. :) På Expo.

Nu är det bara 2 dagar kvar! Alla som inte ställt upp, gör det :D
Kommer med en bild senare idag, ska ut och städa hos ninerna sen så jag passar på att knäppa några bilder då!;)

*putt*
*putt*

Nisse=)
Sista dagen idag!
Vilken tid avgörs det? ^^
Kram Erica
#78: Tävlingen avslutar 23:59 ikväll, men vi presenterar vinnaren några dagar senare :)
… ja väntar…. :P

Vi håller på förfullt bakom kulisserna att bestämma vem som vinner ;)

Vinnare av månadens kanin april är
*trum virrvel*
Talismana (#39) med sin kanin Boy!
Grattis Grattis! Du kommer bli meddelad via Pm :)
Välkommna att bidra i månadens kanin maj!
Mvh Juryn

Grattis! :D
Grattis grattis :)
Grattis!!! :D
Kan man inte göra så att man har en omröstning om vilken bild som bör vinna istället? Så får alla vara med och bestämma =)
Annars blir det ju bara bilder efter juryns smak (inget illa menat) och då om juryn t.ex. gillar kaninungebilder lär det mest bli såna. Fattar någon?
#86: Vi har ett litet system och vissa olika kriterier faktiskt, så det räcker inte med att en bild bara är söt ^^
Tror för övrigt det skulle bli svårt då vi får kanske 30 bidrag och man kan ha 7 olika val på omröstning. Då behövs minst 4 olika omröstningar, och samma person kan rösta på 4 olika, och sen behövs en till omröstning för att rösta mellan vinnarna i alla omröstningar ^^ Om du förstår. Skulle ta en väldig tid!
Men i röstningen om Årets kanin, där 12 bilder tävlar (vinnaren i alla månader) kommer medlemmarna få rösta :) Där blir NI hela juryn :)
#87: Men jag gissar på att ni är samma personer som bestämmer allt? :P
Jo, såklart. Det var det jag tänkte också, det lär ju ta massa tid!
#88: Vad menar du med : "Men jag gissar på att ni är samma personer som bestämmer allt?"
Menar du att det är vi som sätter kriterierna och sådär? :P
Ja det gör vi, men vi har ett bra system faktiskt. Om jag skulle avslöja det nu så skulle jag avslöja lite för mycket om en hemlighet längre fram ^^
#89: Hehe :P

Jag håller faktiskt med emmy, det skulle vara roligt om medlemmarna fick rösta fram en vinnare.
Först lägger alla in bilden dom vill ha med i en tråd. Sen lägger Medarbetare och Sajtvärd in bilderna i omröstningar/undersökningar och så får man rösta på den bild man tycker mest om!!!
#91: Jag förstår att ni vill det, men det skulle vara svårt :) Om vi berättar om kriterierna och kraven vi har för vinnaren varje månad skulle ni vara alldeles för smarta och lista ut våran hemlighet ^^ Och då skulle det ju varken vara en hemlighet eller överraskning? :P

Grattis!
GRATTTIS! Söt kanin!:)
Tack så jätte mycket alla ! :D:D:D
Mvh Erica och Boy

Jag kan säga att alla brukar tycka olika ;D Det 'är mycke om tynger. Stolek osv. :)

Ny vinnare pga Talismana inte svarade på 3 Pm.
Den nya vinnaren är
Frida_L med Elivs (#14)!
Grattis Grattis!
Mvh Juryn
Japp.. Då det gått 10 dagar sen vi informerade Talismana att hon vunnit har vi skickat 3 pm och försökt kontakta henne på alla möjliga sätt och vis, men inte fått något livstecken från henne bortsett från 1 inlägg i den här tråden.
Vi har därför enast om en ny vinnare, den vi näst helst ville skulle vinna :) Grattis Frida!
# 91…och så skulle man kunna värva röster..kompisar t.ex. = fusk..nej tack, behåll Juryn.

#99 Tycker samma =)

Grattis Frida! :) Jättesöt bild! :D

Åh, tack så mycket :)