(S) Lilla tysk vädurs hona
Nu har jag bara denna lilla tjej kvar från höstens kull. Hon heter Alma och är av färgen Järngrå Manteltecknad. Hon är en fantastiskt mysig tjej med ett riktigt härligt temperament! Hon föddes den 12 september 2011.
Hennes mor är utställd och stambokförd på 94p och hennes far är utställd på 94,5 och 95p, är stambokförd på 94,5p.
Alma säljes med Stamtavla och övergångsfoder och kostar 500:- Alma finns i Stockholm lite utanför stan, Nacka.
Läs mer på min hemsida
Mejla mig om ni är intresserade eller hör av er här på kanin.ifokus
_På bilderna är hon 8 veckor gammal, det är bara att fråga efter nya bilder om ni är intresserade!
_

Åh dina kaniner är så fina! Har varit intresserad jättelänge, men får tyvärr inte ;) Men gahh vad man blir sugen! Hon är helt bedårande vacker :D
Tack så mycket!! :), hon är helt underbar! vad tråkigt att du inte får
Förstår det ;) Ja, men kanske senare i livet. Har hon några som är intresserade?
Nej det har hon inte, inte ännu iaf :) Fast det är flera som varit intresserade fast sen ej mejlat tillbaka eller tingat en annan kanin.
Aha ;) okej iaf.
Så söt hon är! Man blir så extremt sugen. Tur att det är en bit bort och att det är rätt så tomt i plånboken. ^^
Åh! Fast kan inte heller ta en kanin till nu, min flyttar hit nästa helg! Funderar dock på att köpa en till men det blir inte förrän nästa år i så fall. Hoppas hon hittar ett trevligt hem!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#6 Hon tackar! ;)
#7 Vad tråkigt. Hoppas också hon hittar ett underbart hem med mycket kärlek! :)
Hon är tingad nu ellerhur? :(
#13 Ja, hon är tingad och det kommer en familj och hämtar henne i morgon :)
Är du intresserad? :)
Har nämligen en kull på gång som föds runt nyår :)
Okej <3 Hoppas hon får det fint där :) Hon är ju helt underbar!!
måste då övertala mina föräldrar :P Vet inte riktigt om vi har plats ännu.. Men om det skulle gå så kan den ju bo i en utebur sålänge på alltan. Om du skulle tycka att det var ok?
Alma, finast i kullen! Önskar henne all lycka i sin nya familj!
Välkommen till min kaninblogg Kaninfamiljen.com
#12 Ja men självklart skulle den kunna bo på altanen :) Bara den får en tillräkligt med stor bur