Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 661 ggr
eveluss
0

Namntips till kaninunge

halloj! :D Idag är jag glaad! Har nämligen tingat en liten kaninunge, och jag kommer att få välja vilken utav hanarna FÖRST! :D wohoo! :D:D

Men iallafall, jag skulle behöva litre tips? på namn! :) Tycker att Bailey är såå sött, fast det är ju igentligen flicknamn! MEn tycker ni han kan heta det ändå? kom med namn så blir jag glaad! :D

ps. helst inte typ "dumle, stampe, mulle osv" ;)

PaaatyPalm
0

Chicka :) ?

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

WingsofDestiny
0

jag kände en gång i tiden en hanhund som hette Bailey och det är då inget flicknamn direkt utan ett namn på en öl men det är inga problem att döpa kaninen till det.

MarHai
0

Jag har en holländare som heter Baily ^^ Brorsan fick heta Blue Bacardi.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

eveluss
0

bra, då kan han heta det! :D det är så gulligt! <3<3

[Niike]
0

Va kul!:D Jag tycker namnet var jättefint, och visst kan en hane heta det.

psyko
0

Vad roligt! Det är lite häftigt att döpa sina ninisar till isländska namn tycker jag, t. ex Fengur, Rejsab osv (kan sökka på google)

Ps! Skriv gärna inte med stora bokstäver i rubriken.Ds.

eveluss
0

okej, ska kolla på det! :)

hahaha, okej! :) tänkte bara att jag kanske syntes bättre då ;D

Moonstrike
0

Vad kul! :) Bailey låter fint (:

ffrida
0

Bailey lät bra (:

Salish
0

1# Chica är spanska och betyder flicka så det kanske inte är så passande på en hane. ;)

Fnyan
0

#1    Chicka betyder Flicka! xd x) annars Chicko  De betyder Pojke :P

KvirrZ
0

Det heter chico och chica, inte chicko och chicka.

- Mvh Emma

Lumos1
0

Vad roligt med din lille kanin!

vill inte låta gnällig men skriv inte hjälp som överskrift om det inte behövs hjälp..

när jag sitter och har lite tid över och ser en hjälp tråd, då tror man ju att nått verkligen är fel. det kan handla om sekunder då man kan behöva ett livsviktigt råd osv

men snart bryr man sig inte om att öpnna dem om innehållet aldrig stämmer överänns med rubriken.

du syns lika mycket eller lite som någon annan som postar ett inläggGlad

dermot
0

#13 Tråden är från 2008, så tror inte den är aktuell, och medisarna brukar vara duktiga på att ändra rubrikerna nu för tiden.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~