(K) fackbur för två
Hejsan, har kollat runt ordentligt i burjungeln och är lite missnöjd.
Har skickat ut lite offerter (stavning) på ritningar och mitt pris till lite olika affärer men har fått skickat till mig bilder på trixi burar och ferret plast burar o liknande,,
För mig känns det inte naturligt med plast alls utan vill ha en bur i trä.
Vanligt trä utan något målat.
2 separata fack med sitthylla ung dessa mått :
längd 122
bredd 61
höjd 122
Har du nån sån, vet var man kan få tag i en eller någon som bygger?
Hör jättegärna av dig, kan tänka mig att betala 2000 ung.
Buren är till två supersöta dvärgvädurar! Buren ska stå inne så någon isolering behövs ej.
Fortsätter skicka till lite firmor så får vi se, har nu en jättefin bur som följde med min underbara hona men den tar dock upp heela hallen och sambon tycker det är dags att byta till något mer passande;P men hellre en stor bur i väntan än en liten:)
Jag finns i Göteborg och har tillgång till bil om det inte är för långt, och om min snälla svärfar kan ställa upp att köra!
Undrar även om någon har erfarenhet av Bateman buren som gnagarboden har?
Nästan tingat den buren och undrar hur den är, tack på förhand om nån kan uttala sig om vad ni tror:)
#1 Tror tyvärr att nästan alla burar (utom inneburar) har lika grovt trä som i trixie-burarna (dvs nästan inget alls)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Det blir en bur från burbyggaren lasse!
Blir nog kanon!