Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 701 ggr
helia
4

Måste bara säga en sak... :)

Jag måste bara säga att jag fick världens bästa tips? till er som har ett problem som jag :D Jo att min kanin bor i mitt förådd(har fönster, värme o.sv) men när hon är där ute har jag ingen tid för henne pga plugg. Men så fick jag världens idée att fixa en liten hörna till henne i mitt rum där hon kan kissa och bajsa och så sen springer hon fritt i rummet! Det betyder att jag kan vara med henne nästan hela tiden! Nu behöver jag inte krångla med att städa buren (bor på övervåningen) om jag har buren på rummet. :D

spacesheep
1

Låter jättebra! Jag har det också så, fast min lilla är frigående helt. Så underbart att de kan hoppa upp i knäet när de vill ha sällskap, eller visa att de vill leka samtidigt som man mellan detta kan plugga eller göra vad som. Då får båda sällskap samtidigt som man kan "göra" något! :D

helia
0

Ja håller med dig Skrattande

Chieko
3

Haha, jag hade min kanin inne och kommer ha nästa så också. Dock blir jag väldigt lätt distraherad av det, man vill ju mycket hellre mysa än plugga :P

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

helia
0

Hahahahahha okej jag erkänner, så blir det för mig med Tungan ute

[Cameliont]
1

Frigående innekaniner är toppen!

KanelKanin
0

Önskar jag också kunde ha det så, men allergin sätter tyvärr stopp för det .. Så min lilla kanin får bo i lekstugan istället ^