Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1090 ggr
Ladymon
0

Jag kan passa eran kanin/kaniner

Hej

När vi själva hade kanin så kommer jag ihåg ett tillfälle då vi skulle resa bort och letade kanin passning, Inne kaniner kan man "lämna" in på zoo eller oftast be någon annan man känner ta hand om. Men när det gäller ute kaniner är det värre… Självklart var våran ute kanin.. och vi skulle resa bort mitt i vintern, Så självklart kunde ja inte ta in honom på något kaninhotell eller djuraffär. (det slutade med att vi fick stanna hemma)

Våran sista (förra kanin ) fick tas bort p.g.a medfött bettfel.. och vi saknar kanineriet ! men känner oss inte redo att skaffa en ny än, Jag kom då tanken att vi kan hjälpa andra att passa deras utomhus kaniner om de ska resa bort, Vi kan även ställa upp och hjälpa till att passa inomhus kanin/eller marsvin men då vill jag att egen bur tas med.

jag kan endast ta emot två ute kaniner i taget, Om dessa känner varandra och kan vara i uteburen tillsammans.

Hos oss får kaninen

Massor med kärlek tid och Motion. (får skutta lös i inhängnad hundrastgård på 90 kv varje dag när inte hundarna är där, kvistar /frukt / hö / grönsaker. Du tar med halm/spån och foder.

Inomhus kanin får vara lös ett par timmar om dagen. Alltid kärlek i överflöd, sällskap och grönsaker kvistar , och självklart hö varje dag, Du tar med bur , underlag, och foder.

indevids anpassar efter önskemål.

(är alltid hema på dagarna )hade tänkt mig 40 kr om dagen. ( står för hö´t)

Maila om intresse finns

ladymonlover@hotmail.com

dina djur måste självklart vara friska !!!

Bor på värmdö i sthlm

lisiberglund
0

Vart bor du? :)

Med all kärlek //Lisi

Eywa
0

Värmdö i Stockholm, står längst ner i inlägget!

gullan10
0

Hej, jag ska resa bort under julen och bort 0,5 mil från stockholm. Men tar ni hand om kaniner under jul?:)

Ladymon
0

#3 Absolut vi är hema över julen ! hur många är det ? inne eller ute ? du får gärna maila mig!

ladymonlover@hotmail.com

Ladymon
1

putt Skrattande