(S) Nästan alla kaniner
Ja som rubriken lyder och några säkert redan vet ska jag sluta med min uppfödning eftersom tiden inte räcker till. Men jag ska nog behålla två stycken, troligen Quit och Cassandra men inte bestämt än och Cookie behålls tills vidare och Aurora kan också vänta ett tag då hon nästan precis kommit hit. Kaninerna finns i Nykvarn, söder om Stockholm. Mer info på hemsidan, www.fabolouskaninuppfodning.tk transports kan vi oftast stå för i Stockholm men det brukar inte vara några problem! Senare kommer jag även få en hel del tillbehör tillsalu för den som är intresserad! Jag är otroligt noga med vem kaninerna hamnar hos och förbehåller mig rätten att neka köpare, men man kan visa intresse på följande kaniner.
- Fabulous Renesmee, blå lejonhuvad - 400 kr
- Fabulous Edward, blå lejonhuvad kanin - 400 kr
- Sagornas Aurora
- Hallsjös Cassandra
- Solställets Quit
Som sagt kan man visa intresse på alla men vet inte riktigt vilka jag ska spara. Bilder kommer i samma ordning som namnen:

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nä… Inte du oxå 
Känns hemskt, men det blir bäst så här
Ser nu att Edwards bild knasat sig, kan lägga upp fler senare.
:( Jag har bestämt mig för att inte köpa tillbaka Cookie, så om du inte ska ha kvar henne heller så kan ju folk visa intresse på henne med.
Vad synd att du ska sluta Linnea! :(
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Vad tråkigt Emelie, annars vet jag en här i nykvarn som vill ha en kanin, mamman vill att han ska ha en kanin, han med så klart, Cookie skulle nog va perfekt, då kan jag ändå hålla koll på henne! Tycker ochså det är tråkigt, kanske tar upp det om några år, men nu ser det inte ut som det:(
Åh vad synd :( Får man undra varför? <3
#6 Står i annonsen: För att tiden inte räcker till.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja det är jätte tråkigt och som Frida sa: Tiden räcker tyvärr inte till och jag väljer att satsa på hästarna 'på riktigt' men känns otroligt tungt att sälja mina underbara kaniner ändå men det får de bättre hos någon som kan hålla på med de så mycket som dom förtjänar! Bild på Cookie som också nu går att visa intresse på (en riktigt bra barnkanin som tillåter att bli buren på alla sätt och vis.:
Tycker du är duktig ändå som väljer att sälja kaninerna istället för att ha kvar dom nu när du känner att dom inte kommer få den omvårdnaden som de behöver. Men förstår att det är tungt :'(
Putt!
Jag är väldigt sugen på Cookie, just för att hon verkar vara så himla trevlig. Jag som inte skulle ha några fler honor just nu…
Får hon avlas på? Jag såg att hon hade bettfel i släkten. Vi bor utanför Mariefred så det är ju i s f nära och bra! 
#11 Cookie är kastrerad. Ja en underbart fin kanin är hon. Ja mariefred är ju nära. :)
Puttar upp
Vi kan även ta med kanin till hästtävlingarna vi åker på om ni bor i närheten av en tävling;)
Hur går det med Edward, har han börjat fälla av?
#17 Nej han ser ja jag vet inte vad haha, man kan säga att han har typ ingen man men massa päls där han inte ska..gett upp hoppet med honom nu ;)
#18 Haha ok ;)
Renesmee åter igen till salu - putt.
Jag har nu bestämt att jag behåller Cassie, Quit och Cookie och då är alltså Aurora, Renesmee och Edward till salu, Aurora är utställd på 94p (stambf) dock säljer jag Renesmee och Edward med härstamningsbevis.
Fler bilder på Edward! ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Oops där dog datorn så han inte fler bilder, har nog fler (kanske) på facebook sidan Fabulous kaniner :)
Vad han är vacker!!
Hur mycket skulle du nu ha för honom? Jag vet att jag inte kan ha fler, men men…
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Haha, han är fin, 300kr;)