Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 936 ggr
Papu
0

Göteborg - Stockholm/ Uppsala

Hej,

Tänkte kolla om det finns någon som kan hjälpa mig med transport av en liten kaninunge från Göteborg området till Stockholm/Uppsala. Kan tänka mig att möta upp t.ex. i södertälje. Vore jätte fint! Betalar förstås något för detta tjänst!

Skicka mail till opt05usi@hotmail.se eller pm:a

Chieko
0

Har du testat lägga ut en tråd på djurtransport.ifokus? Många som tittar där, inte bara kaninfolk :)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Papu
0

Ja, det gjorde jag. Tack för tipset.

Grizzlans
0

Jag ska till Göteborg, men i början av januari. Hör av dej ifall du inte hittar ngn annan :-)

Papu
0

Tack för det. Jag hoppas att hitta en lösning ganska fort. :-)

Papu
0

Ingen som kan hjälpa mig att få hem lilla kaninungen? :)

Papu
0

putt

Chieko
0

Skickade ett sms till min kompis, hon åker gbg-uppsala den 24/11

/Karin

Papu
0

Oj vad snällt av dig. :)!

Chieko
0

Tyvärr sa hon nej, om det skulle strula med avhämtningen har hon ingenstans att göra av kaninen då de har två hundar hemma.

/Karin

Papu
0

ok. Tack ändå. Jag är i för sig mamma ledig och kan se till att vara på plats vilken tid som helst. :-)

Chieko
0

Jo men saker kan strula utan att man menar det. Tågen kan ju fastna hur länge som hellst, då kanske du får dyka upp mitt i natten (mammor brukar uppskatta den sömna de får :P) eller så händer något med bilen, ja du vet. Hon vill helt enkelt inte ta den risken, hon är rädd att skrämma ihjäl kaninen om den följer med hem! Hoppas du hittar någon annan som kan hjälpa. Om inte annat är det ju många som reser till jul.

/Karin

Papu
0

Absolut. Jag förstår helt! :)

Papu
0

Puttar upp tråden då jag inte hittat transport än..

Bruden-Mbuti
0

håll koll inne på hamster iFokus.

det är några hamstrar som ska ner å andra upp så fort transport finns.

kanske kan kaninen din åka med då.

Papu
0

Tack för tipset! :)