(S) Två Dvärgvädur fuchsar
Detta är inte mina kaniner utan jag sätter ut en annons för ägarna. Det är dock jag som har fött upp båda och därför hjälper jag till. Om jag hade haft plats här hemma så hade de fått flytta hit.
De behöver hem snarast då det är problem i familjen där de bor nu.
Skanörs Stracciatella "Piggelin"
Kön: Hona
Född: 19/7- 07
Färg: Zobelsiames brun
Mamma: Skanörs Candy Cloetta, Zobelsiames brun 94p
Pappa: Benjamin, Zobelsiames blå 94p.
Skanörs Twister "Ronaldinho"
Kön: Hane (kastrerad)
Född: 19/7-07
Färg: Zobelsiames blå
Mamma: Skanörs Candy Cloetta, Zobelsiames brun 94p
Pappa: Benjamin, Zobelsiames blå 94p
De bor tillsammans och de vill gärna fortsätta göra det. De är lite hopptränade fast det var ett tag sedan de hoppade nu.
Priset är inte så viktigt utan det är hemmet som är viktigast.
De är syskon till min älskade Buddha som är hur snäll som helst och är duktig på att hoppa.
Mejla mig om du är intresserad eller skriv här!
Min mejladress är skanorskaniner@hotmail.com
/ Mvh Emma

Jätte söta :) Tjatar på mamma och pappa men de har bestämt sig för ett nej >.<' Har du föresten en hemsida? Hade varit kul att checka in!
Bor i skanör trakterna därför :) Hoppas verkligen att du för de sålda de är urgulliga!
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

#3: www.skanorskaniner.info.se
Glömde skriva att båda kaninerna finns i Skanör.

Hej!
jag är intresserad av att köpa kaninerna :)
Ska bara prata lite med mamma och pappa vad dom tycker,
men jag ska köpa två kaniner hur som hälst, och dom här var väldigt fina! Har du flera bilder? skulle i så fall vara kul om jag kunde få se dom!
/isabella

#5: jag har en massa bilder på dem när de är små. Men inga på dem nu när de är lite äldre.

Okej. Jag ska köpa kaniner i juli,, är det för sent då asså att ni inte kan ha kvar dom tills dess eller går det bra?? :P

jag skickar ett mejl till e-mail adressen nu (:<3

fasst tror ändå dom är aldeles för långt borta…. glömmde skriv i mejlet att jag bor i stockholm, lidingö :(
Min kompis letar ju efter en, mailar henne om den här annonsen :) Ronaldinho är ju för söt!
#9 Lollo på Tussilagons åker Stockholm-Hässleholm och tillbaka. Så det lär ju funka, kontakta hon ^^

#11 vem är "Lollo på Tussilagons"? :P Har ni fått mejlet från mig? :)
Jag kan köpa kaninerna om;
Det går att årdna transport ända från er till mig! (stockholm)
Jag kan inte "köpa dom" förens i juli, går det bra att ni har dom tills dess?
(:
#12 Louise, Trasdockaa här på kif.

förlåt mig, blev lite fel i kommentaren åvan, här kommer det rätta:
#11 vem är "Lollo på Tussilagons"? :P
#1 Har du fått mejlet från mig? :)
Jag kan köpa kaninerna om;
Det går att årdna transport ända från er till mig! (stockholm)
Jag kan inte "köpa dom" förens i juli, går det bra att ni har dom tills dess?
Är inte säker att jag ska köpa dom här kaninerna, men skulle vara bra om jag får reda på dom två frågorna över! :)

#14: Jag har svarat på mejlet.
Det är lite akut att få de sålda då det är problem i familjen och de har flyttat.
#14 Ja som jag skrivit, kan du PM:a Louise som heter Trasdockaa här har jag för mig.

#15 då kan jag nog inte köpa dom tyvärr, aj vad tråkigt, var helt såld på dom små sötnosarna O_O =( <3

Putt
Det börjar bli mer akut nu.
putt!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
som vi snackar på MSN så ska jag övertala min mamma:) Hoppas på att jag kan ta de så länge och sedan leta ett hem, eller kanske t.om ha de för alltid om mamma blir förälskad.
Om allt går som jag hoppas på, så skulle jag kunnat ta de på fredag eller ännu tidigare.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Är dom fortfarande kvar?:)

#21: De finns kvar:-)

Okej, lite intresserad är jag ;), men vi får se hur länge dom är kvar.

Vart bor du någonstans.. eller dem? :)

De finns i Skanör.

#25 Okejj :)

Kom på nu att det är mina kompisars kaniner O.O
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

Jätte söta!
Putt
Vad hände med dem, fick dem något nytt hem? Nyfiken.

De har fått ett nytt hem ;) Jag visste tyvärr inte vart de flyttat från början då familjen inte hörde av sig.. Men en tjej från mina hoppträningar berättade för mig att hon kände några som hade fuchsar som såg ut som min dumle.. och det visade sig vara mina bebisar så nu vet jag var de finns och att de mår bra :)