Vad är det för färg?
Ser ut att vara isabella otter brokad.
Kan bara bli blåa varianter efter dessa två.
En bra otter har tydliga "viltzoner", men finns även mindre bra exemplar. Tycker det ser lite ut som "viltzoner" vid nosen. Men det knepiga är ju i och med brokningen, att det kan förvilla.
Den kan vara isabella, ja. Den har i alla fall blå ton på nosen som isabella brukar ha. Sen tenderar ungar att vara ljusare än vuxna.
Vad är syskonen för färger?
En blå otterbrokad + en avliden blå otter
Finns en lite äldre kull med samma föräldrar som blev 1 blå white, 2 siames white, 1 isabellabrokad, 2 blå otter och en blå otterbrokad
Om det blev white siames så lär den white blå varit en white zobel blå.
Men i och med att det blev white siames så bär alltså den blå på gult och då kan det därmed ex inte bli japan. Alternativen är alltså inte många för vad den kan vara. Så antingen isabella brokad eller isabella otter brokad. 
Gällande att den ser väldigt gul-aktig ut, så verkar en del isabella ottrar bli gulare i färgen.
Vilken söt!
Ja, juste jag glömde zobel :)
Då gissar jag på att det är otter, för den är något ljusare runt nosen. Vi får väl se hur den ser ut när den börjar bli lite äldre. Tack så mycket för hjälpen!
Jag tycker att den har tydliga viltzoner både i öronen och runt ögonen. Håller med Ninni om otter isabella brokad.