(S) Kanin hane & Hona
Söker nu nytt hem åt våran Fox som är en blandras mellan hermelin och dvärgvädur, en trevlig kille som det är mkt fart och fläkt på! Han är 2 år och vi vill bara ha en symbolisk summa för honom, 50:-
Vi har även en hona som är 1 1/2 år, Maja som söker ett nytt hem, hon är en blandras, hon har bland annat holländarkanin i sej. Hon har fått 4 kullar med fina kaninungar :) Hon är en jätte bra mamma! 50:- för henne också!
Hemmet är viktigare!
Vi säljer dem pga att vi enbart ska satsa på dvärgvädurar.. Dom finns i timrå 073-981 80 34
Lade till (S) i rubriken, står för säljes så man enklare ser vad tråden handlar om.
Ah, Va bra! Tack :)
Vi har även en blå dvärgvädurshona med härstamningsbevis som vi ev. ska sälja om vi hittar rätt köpare.. Hon har korta öron..
Puttar!
Mer finns här: http://www.blocket.se/vasternorrland/1_Dvargvadursunge_och_vuxna_kaniner_25388663.htm?ca=4&w=1
Ska också skriva att dom 2 vuxna honorna går nu i lag! :)
Nu har lilla Fox hittat ett nytt hem! :)
Åh nu har Maja också hittat ett nytt hem! Det är nu dvärgvädurshanen på 10 veckor och dvärgvädurshonan som är 3 1/2 år som söker nya hem!
Maja var jätte fin måste jag säga 
Lycka till 10 veckors ninen och 2½ år ninen med hem!! :)
söker också hem till mina angora och teddysar det är svårt att hitta hem just nu ;) Angoror är ju ändå lite svår sålda så :P
#9 Ja, hon är jätte fin :) Ja, jag hoppas åtminstone lill grabben får ett nytt hem! Ja, just nu verkar det svårt, men vi hade tur som blev av med dom andra vuxna iaf! Lycka till själv!
#1 - Nu förstår jag varför det står (S) och (K) i annonser! 
lycka till med säljandet, de var supersöta! :)
//Anna Odenbrand
#12 Ja, det är en fördel ibland ;)
#13 Tack och tack!
#14 - Hahah, jaa! :D
Jag vet att det är en gammal annons och allt, men hur har hon hunnit få fyra kullar när hon är ett och ett halvt år gammal?
#16 Ja tänkte med precis på det! Stackars kanin :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 Ja, måste ju ha varit väldigt tätt inpå.
#18 Ja :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.