Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2013 ggr
SofieStrindlund
0

(S) Kanin hane & Hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker nu nytt hem åt våran Fox som är en blandras mellan hermelin och dvärgvädur, en trevlig kille som det är mkt fart och fläkt på! Han är 2 år och vi vill bara ha en symbolisk summa för honom, 50:-

Vi har även en hona som är 1 1/2 år, Maja som söker ett nytt hem, hon är en blandras, hon har bland annat holländarkanin i sej. Hon har fått 4 kullar med fina kaninungar :) Hon är en jätte bra mamma! 50:- för henne också!

Hemmet är viktigare!

Vi säljer dem pga att vi enbart ska satsa på dvärgvädurar.. Dom finns i timråSofiestrindlund@hotmail.com 073-981 80 34

[BonnieL]
0

Lade till (S) i rubriken, står för säljes så man enklare ser vad tråden handlar om.

SofieStrindlund
0

Ah, Va bra! Tack :)

SofieStrindlund
0

Maja :)

SofieStrindlund
0

Vi har även en blå dvärgvädurshona med härstamningsbevis som vi ev. ska sälja om vi hittar rätt köpare.. Hon har korta öron..

SofieStrindlund
0

Puttar!

SofieStrindlund
0

Mer finns här: http://www.blocket.se/vasternorrland/1_Dvargvadursunge_och_vuxna_kaniner_25388663.htm?ca=4&w=1

Ska också skriva att dom 2 vuxna honorna går nu i lag! :)

SofieStrindlund
0

Nu har lilla Fox hittat ett nytt hem! :)

SofieStrindlund
0

Åh nu har Maja också hittat ett nytt hem! Det är nu dvärgvädurshanen på 10 veckor och dvärgvädurshonan som är 3 1/2 år som söker nya hem!

[Nallegardenskaniner]
0

Maja var jätte fin måste jag säga Kyss

Lycka till 10 veckors ninen och 2½ år ninen med hem!! :)

söker också hem till mina angora och teddysar det är svårt att hitta hem just nu ;) Angoror är ju ändå lite svår sålda så :P

SofieStrindlund
0

#9 Ja, hon är jätte fin :) Ja, jag hoppas åtminstone lill grabben får ett nytt hem! Ja, just nu verkar det svårt, men vi hade tur som blev av med dom andra vuxna iaf! Lycka till själv!

SofieStrindlund
0

Nu har lillgrabben på 10 veckor hittat ett nytt hem! :) nu är det bara dvärgvädurshonan som söker ett nytt hem! :)

[Fruktiz]
0

#1 - Nu förstår jag varför det står (S) och (K) i annonser! Tungan ute

Popstar
0

lycka till med säljandet, de var supersöta! :)

SofieStrindlund
0

#12 Ja, det är en fördel ibland ;)

#13 Tack och tack!

[Fruktiz]
0

#14 - Hahah, jaa! :D

BusBella
0

Jag vet att det är en gammal annons och allt, men hur har hon hunnit få fyra kullar när hon är ett och ett halvt år gammal?

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Fridaaaa
0

#16 Ja tänkte med precis på det! Stackars kanin :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

BusBella
0

#17 Ja, måste ju ha varit väldigt tätt inpå.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Fridaaaa
0

#18 Ja :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.