Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 460 ggr
Onslow
0

Min nya lilltjej!

Min andra lilla kanin kom för några timmar sen nu. En superfin liten vädurskorsning, viltgrå brokad. Hon heter Enchanted's Nine-Eleven Lone Star och är köpt från Enchanted's kaniner. Hon är en väldigt orädd liten tjej - bara minuter efter att jag ställt ner transportburen i hagen där hon ska bo ett tag (vi planerar att så småningom ska hon få flytta ihop med min andra kanin, en kastrerad hane) skuttade hon ut och började undersöka. En jättetrevlig liten dam med mycket energi som redan börjar tigga klappar och ligger still och njuter när man kliar henne i nacken. Dessutom en bestämd flicka med sina egna åsikter om hur allt ska vara. Både jag och familjen är helt kära i henne och vi hoppas att hon kommer gå fint med lillkillen också (han är inte så liten längre, 1,5 år. Men han känns som det!). Bilder kommer imorrn när det är bättre ljus. Ville bara skriva av mig, är så sjukt glad just nu. ^^

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Fridaaaa
0

skoj!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Julia-H
0

Vad skönt att det går bra med tjejen! :D Hon verkar få det toppen! :)

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

Onslow
0

#2 Ja, tack för att vi fick köpa henne! :)
Hon verkar trivas iallafall.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr