Höstutställning Örebrotravet 5/11
Har för någon dag sedan skickat in anmälan till denna utställning, blev min white zobel blå hona och vita blåögda hane.
Vet att det är fler utställningar på samma dag i andra delar av landet, men vilka fler är det som kommer just till Örebro och vilka djur kommer ni ha med er? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kommer med 3 havanna dvv, en svart frasse och en kull viltgrå manteltecknade i M-klass, som oxå kommer vara till salu.
När är/var sista anmälningsdagen?
Kastanjegårdens Kaniner
Idag!
jag kommer, fast har som vanligt bara hoppare med mej på övervåningen ;)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Haha, vilken tur, jag har 40 minuter på mig! ^^
(Om det nu är mail…)
Fast alla ser så risiga ut…så blir nog inget "/
Kastanjegårdens Kaniner
Är tydligen nästan 370 kaniner som kommer dit. Skoj, med tanke på att det är fler utställningar på samma dag.
Om ni ser en lång tjej med babyrosa axellångt hår, var inte rädda att komma fram och hälsa! 
Vart är den här utställningen i Örebro och när? Vill inte släpa dit min fällande jätte men är nyfiken på om det skulle vara något i framtiden.
Och kolla rubriken skulle det svaret vara såklart. Fokus är lika med noll ser jag…
ska dit fast som hoppare istället för utställare :)
Inte långt kvar nu. ^^
I eftermiddag/kväll ska bland annat jag dit och ställa iordning burarna. Imorgon gäller det! 
Laga lite mat, hämta Ninni och sedan bär det iväg och hjälpa till att bygga utställningen.
Bara att dyka upp vid Örebrotravet om man bor i närheten och vill hjälpa till, all hjälp tas tacksamt emot.
:)
Idag smäller det, alla som är där får inte glömma att gå upp på övervåningen och kika på hoppningen 
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
ninnih såg att du fotta idag:) fick du några bilder på dom 4 belgisk jätte ungarna? :)
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
#14: Jajemen, fick några enstaka bilder. Håller på att ordnar alla och sen ska de laddas upp i ett album.
Så länk kommer när jag är klar. ^^