Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1333 ggr
[backenskaniner]
0

(S) Satin RT, Rex ST, ST RT Tillsalu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag ännu en Satin RT tillsalu. Säljer denna honan då hon inte passa i min Avel alls som jag trodde. Jag vill satsa på ljusa färger som Kanel, gul m.m. :) Hon är född 1/6-11 Så hon är avelsklar om ca 1 månad. Hon är väldigt snäll och kelen av sig och mycket fin! Hennes pris är 1400 :- Då hon är i en ovanlig teckning,Satin RT & avelsklar snart. Hör gärna av er vid intresse.

Medkommer:
* Härstamningsbevis
* Övergångfoder
* Klippta klor

http://backensgard.weebly.com/
Backenskaninuppfodning@hotmail.com

[backenskaniner]
0

Har nu en super fin Rex satinbärare hane tillsalu, han är Blå wienerteknad vitörad med mycket vitt och stor vit krage. Han är verkligen hur fin som helst och ger riktigt fina ungar! :) Har gett satinrex så han är verkligen satinbärare. Han är född 28/3-11 och har bra huvud, kropp och öron. Bär på mycket wienertecknat och även japantecknat. :) Ska ha 900 :- för honom då han är Rex ST, avelsklar och ger toppen ungar!

Maila vid intresse elle PM:a mig :) Backenskaninuppfodning@hotmail.com

[backenskaniner]
0

Har även en super fin isabella färgad hona tillsalu som är av rasen dvärgvädur med rexanlag och ev.satinanlag. Hon har kullsyskon som är satinrex, hon är född 7/6 2011 så hon är 5 månader snart och har en pytteliten vit stjärna i pannan. Hon bär på mycket wienerteckning och kommer ge fina avkommer när tiden är inne. Hon passa även till kel då hon är gosig och väldigt snäll! Säljer henne eftersom jag har märkt mer och mer att hon inte passa jätte mycket till min framtida Avel, så hon kanske passa bättre till eran? Hennes pris är 300 :-

Maila vid intresse elle PM:a mig :) Backenskaninuppfodning@hotmail.com

[backenskaniner]
0

Rex ST hanen är nu TINGAD. Satin RT honan och RT ST honan finns kvar tillsalu, hör gärna av er vid intresse. Glad

Denna kommentar har tagits bort.
[backenskaniner]
0

Nu är Satin RT honan åter tillsalu igen då köparen ångrade sig. Hon är verkligen super fin och snart avelsklar ( 1 December ). Hon kommer ge jätte fina ungar tror jag, hon har ett fint huvud och kropp!

[backenskaniner]
0

Har valt att satin RT honan får stanna nu.. Men har en Satinrex hona som är eventuellt är tillsalu till rätt hem, lägger in en bild här! Maila vid intresse så kan vi prata mer där.

Dock har hon dåliga öron men ger fina ungar med bra öron!

[backenskaniner]
0

Kommer nu använda mig av denna hemsidan istället: http://backenskaningard.weebly.com/