Superfina Japan dvv parade :)
Superfina Japan dvv parade :)
Honan har lätta öron mer har så fin teckning att jag var tvungen Att ta en kull ändå. Hanen har jättefin stamm, är enkelmanad och är winerbärare.
Hoppas på riktigt fint tecknade japaner i denna kull!
Hoppas det kommer finnas intresse för de små när de kommer.
Mer info finns på hemsidan
den till höger på första bilden hade jättefin teckning! :D
// Emelie, Odd Molly och Precious Daisy
Gud vad söta!
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är dödligt intressearad av en unge
De är nog de snyggaste japantecknade jag har sett!
Asså, hade inte mamma varit emot mera kaniner, så hade jag köpt en :O
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Lite nyfiken bara. Du parar honan fast hon har lätta öron för att hon har så fin teckning, men du blandar in wiener. Hur tänker du då?
Herregud vad fina. Om jag inte bodde i lägenhet och har en unge på g så skulle det absolut kunna bli en sån där sötnos. Helt underbara färger!
/Jessica
#8 Hur tänker du? Tycker att det hör till allmänt hyffs att vara lite trevlig när man skriver till folk, men så tänker jag.
För att kunna motivera Att ta en kull med en kanin med lätta öron så måste det ju vara något med kaninen som i övrigt gör den väldigt speciell. Jag tycker att denna kanin har så vacker teckning att jag vill ta en kull, trotts öronen. Denna kull kommer bli med wineranlag eller winertecknade. Hittar jag en fin japanhane utan winer, så kan jag ju ta en kull till med henne. Fina japanhanar är svåra att hitta och just nu har jag en jättefin (som tyvär är winerbärare). Fast det beror ju på vad man vill få för ungar, Jag hopps just nu på jättefint tecknade ungar, med eller utan winerteckning, med härligt temperament. Tycker för övrigt att winerteckning kan vara riktigt häftigt. men så tycker jag ;)
MVH/Erika
#6 Hej! Ja det ska bli så kul att se hur ungarna kommer se ut. om du vill ställa dig i intreesekö till kullen kan du väll skicka ett meddelande eller mail till mig med dina kontaktuppgifter. (Namn, mail el dyl)
Mvh/Erika
hejsan,
är intresserad av en unge om de blir av.
har de härstamningsbevis?
/Jenny
# 12
Hej! Ja härstamningsbevis har de, och det finns bilder på mor och farfäräldrar om du vill se hur de ser ut. kolla in på hemsidan.
Du kan väll skicka ett medd till mig med kontaktuppgifter, typ namn, mail osv. och vad du vill ha för kön, så ställer jag dig i kö :)
Vi hörs,
Mvh/Erika
#10 Är det någon är otrevlig så är de ju du. Jag frågade bara VARFÖR du parar en sån fin hona när du ändå inte kommer förbättra ungarnas gener.
Men tack. Är verkligen inte intresserad längre.
#10 #14 Det blev nog ett litet misstag där, tror att TS ansåg att det fanns en otrevlig ton i det du skrev fast det inte alls var menat så. Sånt händer så lätt när man skriver, man vet inte vad personen använder för "tonläge" i det man skriver, med/utan smiley kan också förvirra då folk använder de olika.
/Jessica
Tycker Jessica fick ihop det riktigt bra!
Säkerligen bara ett missförstånd. Tänk bara på att inte låta det gå överstyr och vara otrevliga mot varandra.
Och TS, jättefina kaniner du har! 

Jättefina kaniner. Jag är intresserad men vart finns dom? Själv bor jag i Östergötland.
Hälsningar Anna
Hej!
Jag finns en liten bit utanför Göteborg! leverans till göteborg går att ordna.
Mvh/Erika
#Fölåt om jag var otrevlig, är bara så trött på folk som inte ens är intresserade, men ändå orkar kommentera och ifrågasätta i trådar, bara för att. Lite som en surig tonnåring som fnyser lite åt en vad man än säger. Men uppriktigt förlåt om du inte var en utav dem ;)
Och vad som är att förbättra är ju helt beroende på vad man är ute efter.
Mvh/Erika

Då är det tyvärr lite FÖR långt för att jag ska tinga en, men det blir nog inga konstighetar att hitta nya hem till dem: Lycka till!!
Va synd, men det verkar ju vara stort intresse redan för kullen, så ja det ska nog gå bra
hoppas du hittar vad du söker på annat håll, lycka till! 
Om jag hade fått ha fler kaniner och om jag inte bott så långt ifrån hade jag köpt en! Gud så fina dom är otroligt! Jag hoppas dom alla får ett bra hem <3
Kram Janina :)
Det hoppas jag också ;)

Hej!
Jag är super inresserad av en hona :)
Fler bilder
Snälla.
MVH Ninja
Hej, fler bilder på de kommande föräldrarna finns på hemsidan. Där finns ganska många men jag kan updatera den med lite fler nyare bilder.
Mvh/Erika
ååh vad fina ^^<3 Jag har en hona som är svagt japantecknad redan. Och så har jag 3 andra.. Men hade jag haft plats och tid till fler hade jag definitivt velat ha en :) Jag är väldigt svag för den färgen. ^^
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Hur går det? Blir det några bebisar eller vad händer? Jättefina kaniner! Jag e sååå kär i japantecknat :)
Hej Allihopa!
Efter en lång sommars väntan, och tre parningsförsök kon det i natt en kull. Det var bara en jättestor unge i kullen och den låg i "taletthörnan" död.Hon hade inte boat eller någonting. Sååå himla tråkigt!!! Som jag längtat å väntat, verkligen jätte ledsamt. Men detta va hennes första kull och jag hoppas verkligen det kommer gå bättre nästa gång, nu vet jag ju i alla fall att båda "kan" få ungar.
Jag återkommer när jag gör ett nytt försök men det får vänta ett tag.
Mvh/Erika
Tråkigt. :( Hoppas det går bättre för henne nästa gång…
/ N~
Leva med EDS - Min site om mitt medfödda syndrom
Åh va tråkigt! Hoppas på bättre tur nästa gång då!! :) o gud så söt hon är!!! :)