hej! kan min kanin vara blind?
ja nu vill jag ha lite fakta om det .
för min choko - hankanin ha börja gå in bur vägen och sitter bara på stället och hittar knappt maten .
hur skall jag göra?
mvh. milla
Hur gammal är han?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
han är 1-2 år
#2 Hur ser han ut i ögonen? Har han varit med om någon olycka, t.ex fått en pinne i ögat eller liknande?
Du vet inte om det finns några defekter i stammen?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
dom ser helt som förut , nej har inte varit i nån olycka , vet inte så mycket om hans släkt då han köptes på djurbutik .
#4 Hm, ja okej. Hur är han i hullet? Jag menar så det inte har och göra med balans eller så. :)
// Anka
han har ju alltid varit lite rund , men nu verkar han lite magrare men inte så mycket . det verkar som han inte hittar maten ordentigt , men ha börja ha alla skålar (vatten skål , matskålar ) alltid på samma ställe så den inte behöver orientera sig fram i hela stora buren .
#6 Det låter skumt.. Tror du får höra med veterinären, de kanske kan göra ett test. :)
// Anka
jepp :)
Kontakta vet!
Han kan inte ha fått en hjärnblödning?