Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 897 ggr
[zannapettersson]
0

(S) Lejohuvad dvärgvädur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lejonhuvad dvärgvädur hane med blå ögon söker hem.

Han är född den 17nov 2010, söt, nyfiken och väldigt lätt, inga problem att klippa klor eller ha han lös o lägenheten (innekanin) Han älskar att hoppa runt i soffan minst lika mycket som att vara ute i sele på upptäcksfärd, skulle passa bra i barnfamilj :) Kommer bra överenns med kaniner, katter & marsvin. Hans lugg är klippt. finns i närheten av Göteborg.

Bandit 50kr

Bandit, Bur och tillbehör 350kr.

Zvintos
0

Antar du menar 17 November 2010 och inte 2011? Glad

[zannapettersson]
0

Oj ja 2010, vet du hur jag kan ändra texten igen ? tack :)

Zvintos
0

#2: Precis under ditt inlägg så borde länken "Hantera" vara synlig. Klickar du på den så kan du redigera inlägget. Ska funka upp till 1 timme efter tråden/inlägget skapades. Glad

CorneliaAndersson
0

#2 det kan jag svara på ;) Inom en timme efter att du gjort inlägget så finns det en ''knapp'' där det står Hantera (den finns under bilden) :P hoppas du förstår ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[zannapettersson]
0

hittade det, tack för hjälpen :)

CorneliaAndersson
0

Så lite så :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

BusBella
0

Han har ju uppåtöron? Är du säker på att han är lejonhuvad dvv eller tror du bara det, för isåfall har han öronen fel. Inget farligt men kan vara bra att veta för dem som kanske vill avla eller ställa ut (fast han kanske inte har stamtavla eller härstamningsbevis?).

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

dermot
0

#7 Eftersom han har blå ögon och tydliga wienertecken kan vi ju utesluta stamtavla och därmed utställning. Flört

Och jag tror att han är korsad med lejonhuvad och dvärgvädur eller liknane, för dvärgvädur har han garanterat med de öronen.Glad

Så söt han är TS!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Lumos1
0

Ett tips? kan vara att ta mer betalt för kaninen och mindre för tillbehören..