(K) Någon nära uppfödare?
Hej, jag undrar om någon här inne bor nära Tierp-hållet ? Går även bra mellan Gävle-Uppsala.
Min syster köpte sina två kaniner (varav en hermelin) i Månkarbo av någon uppfödare, men hon har ingen hemsida eller så, och när hon hade kaniner till salu lade hon in de på blocket. Verkar som hon inte håller på längre eller så..
Jag skulle så hemskt gärna vilja ha en viltgrå liten tös ^^ (Hermelin)
Här är min systers 2 kaniner, den stora (Tenshi) är tyvärr död :/ men hermelinen (Mizuki) finns kvar :)
Jag har en viltgrå hermelinhona som jag tror skulle passa bättre hos någon annan, hon verkar inte trivas med mig.
Hon är jättesnäll och har fart i benen, så länge hon är utanför buren. Annars kan hon vara lite tjurig. 
Du kan väl PMa om det låter intressant!
Jag finns i Skåne, men transport kanske kan lösas med hjälp av någon här på iFokus?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag bor 2 mil utanför Tierp, men har tyvärr inga hermeliner, kör lejon jag. Men kul att du bor i närheten :)
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå
Hehe synd ;P lejon är i och för sig söta ^^ men jag är ute efter hermelin :) jag bor i Ullfors jag :) också utanför Tierp då :P
O ja i Skärplinge :P
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå
Jaså :p där bodde jag när jag var liten ^^