Söker folk att intervjua!
Idag fick vi svenska 'uppsats' som går ut på att skriva en artikel, som ska 'vara i en tidning' (Kommer ej vara på riktigt ;))
Jag kom direkt att tänka på att be om någon intervju här på KiF, helst en uppfödare :).
Så skriv lite om er själva/er uppfödning så väljer jag en och skickar en PM intervju :)
Denna kommer inte att plubliceras någonstans, jag ska bara lämna in den till min lärare som ska betygsätta den. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Du får gärna intervjua mig! Föder upp dvärgvädurar med stamtavla :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Får gärna intervjua mig :P Jag ska börja att föda up men har redan mina stora planer. Jag e 14 år och ska föda upp hermeliner. Är medlem i SKAF å har vhaft kanin i ca 10 år ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Föder upp teddyvädurar, men dock inte börjat så stort ännu. Har uppfödarnummer, R16, & medlem i skaf :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jo förresten. Jag har 2 hermelliner, 1 lejon/hermelin & en Dvärgteddy ''Teddylöwen''..
Blandrasen är ''dotter'' till den ena hermelinen :P
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Börjar med min uppfödning av hollänska kaniner i januari.
skaffade min första kanin när jag var 11 :)
ställer upp om du vill :)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Vill du intervjua mig är det okej. Jag har haft kanin/er sen 1999 då 9år och fött upp kaniner sen 2005 olika raser mest dvärghare och nu har jag intresserat mig av teddyväduren och sattsar för wiener fri Avel som senare under 2012 kan bli Avel mot angora och bli utställnings kaniner grunden till dvärgvädurs angora hoppas jag på.
Vill gärna bli intervjuad. Har ingen uppfödning men har 5 kaniner och haft kanin hela mitt liv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan ställa upp, har två raser, lejonhuvad kanin och mini rex. Har erfarenheter av import, utställning, ställa ut utomlans och export.
Har även några meriter inom utställning även om de inte är å skryta med 
du för interjuva mig med :) om du vill, jag har snart föddit upp i 4 år det har vart olika raser hela tiden.
Oj det vart mycket att intervjua för TS ;)
Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!
Nämen… Nu fick jag Myycket att välja mellan!
*Beslutångest*
~ Kram Nadja ♥
#11 Hade tagit Sanna Storm hon har kommit långt i sin uppfödning och ett kännt namn i utställnings världen i alla fall upplever jag det så :)
#11 Hade också tagit Sanna! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Naah vad söta ni e, blir generad :$
Jag kan också tänka mig. Är uppväxt med kaniner. Har haft uppfödning sedan 6år tillbaka. Har nu haft något års uppehåll men ska starta nu igen till våren. Nu med stamtavla. Ska bli så roligt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Okej, då har jag bestämt mig.. Ska bara fixa lite frågor så PMar jag dig Sanna! :)
~ Kram Nadja ♥