Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 905 ggr
[chriistina]
0

Är du seg eller snabb?

Hej!

Jag ska tävla nästa helg och anmälningstiden går ut i morrn. Jag har vetat om denna tävling, klasser m.m. säker flera veckor. Men jag har ändå inte anmält. Jag är alltid ute i sista sekunden. Ibland sitter jag vid 22.00-23.00 på fredag kvällen innan jag anmäler. Så himmla onödigt egentligen när allt redan är bestämt.
Denna gång kan jag iofs inte välja om min ena ska starta utanför i lätt eller den klass hon är klassad, ska se i morrn vilken kondition hon har. Och sen en annan här hemma kan jag inte heller bestämma klass till. Men i vanliga fall vet jag ju alltid klasserna lång innan.

Jag bara undrar hur tidigt ni anmäler till hopptävlingar, är ni ute i god tid eller är det i sista sekunden som för mig?

twinnie
0

tävlar inte längre, men när jag gjorde det var jag väldigt seg :P

Jojsan
0

Har aldrig tävlat med kaninerna, men när jag tävlar i annat så brukar jag vara ganska bra på att anmäla mig i tid.. Oftast ;)

BlackTear
0

Jag har nästan alltid fått betala förseningsavgift x) Är sjukt seg trots att jag redan bestämt att jag ska tävla och vilka som ska med.

Mickis1994
0

Tävlar inte än, men skulle gissa på mitten inte för tidigt eller sent

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Romana_12
0

Jag behöver aldrig betala förseningsavgift. Men det är kanske för att jag bara betalat en gång. Och anmält mig en gång.

Naaathaaa
0

Jag e sent ute alltid. Vrukar ALLTID anmälan mig typ 4 min över 12 eller i. Så himla störigt. man väntar liksom gärna.

Elina.
0

Brukar skicka in anmälningarna på den sista anmälningsdagen.

alicekanin
0

Jag är ute sent också vet inte varför:)

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

Fridaaaa
0

#8 Behöver inte ta upp så här gamla trådar:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.