Är du seg eller snabb?
Hej!
Jag ska tävla nästa helg och anmälningstiden går ut i morrn. Jag har vetat om denna tävling, klasser m.m. säker flera veckor. Men jag har ändå inte anmält. Jag är alltid ute i sista sekunden. Ibland sitter jag vid 22.00-23.00 på fredag kvällen innan jag anmäler. Så himmla onödigt egentligen när allt redan är bestämt.
Denna gång kan jag iofs inte välja om min ena ska starta utanför i lätt eller den klass hon är klassad, ska se i morrn vilken kondition hon har. Och sen en annan här hemma kan jag inte heller bestämma klass till. Men i vanliga fall vet jag ju alltid klasserna lång innan.
Jag bara undrar hur tidigt ni anmäler till hopptävlingar, är ni ute i god tid eller är det i sista sekunden som för mig?

tävlar inte längre, men när jag gjorde det var jag väldigt seg :P
Har aldrig tävlat med kaninerna, men när jag tävlar i annat så brukar jag vara ganska bra på att anmäla mig i tid.. Oftast ;)

Jag har nästan alltid fått betala förseningsavgift x) Är sjukt seg trots att jag redan bestämt att jag ska tävla och vilka som ska med.

Jag behöver aldrig betala förseningsavgift. Men det är kanske för att jag bara betalat en gång. Och anmält mig en gång.

Jag e sent ute alltid. Vrukar ALLTID anmälan mig typ 4 min över 12 eller i. Så himla störigt. man väntar liksom gärna.
Brukar skicka in anmälningarna på den sista anmälningsdagen.
Jag är ute sent också vet inte varför:)
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
#8 Behöver inte ta upp så här gamla trådar:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.