Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 867 ggr
ciss
0

Vad luktar din kanin?

Som rubriken säger: vad luktar din kanin? Gott eller dåligt? Skriv! :-)

Engla luktar olika från dag till dag. Idag luktade hon en blandning mellan vanlig kanin (så konstigt då), gräs (har skuttat i gräset), hö (så konstigt då), bebis och luft. Fanny tyckte att hon luktade kryddor. Hon luktar iaf gott! :-)

btw så satt vi och jämförde alla våra kaniners lukter idag. Haha, det var asskoj!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Erhm..
Mina kaniner luktar kanin (?)..

ciss
0

Haha!

www.frihetenskaniner.se

Noa-Nisse
0

min luktar precis som halm förjag har halm i hela buren ;P

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Niike]
0

Mina luktar..gott^^ De luktar som en kanin ska lukta, nämligen kanin. HahaxP Svårt o förklara ju..:P

Taci
0

#0 , ursäkta men hur luktar LUFT ? :S:S

Matilda_91
0

albin luktar lite bebis :P

Å så luktar dom utomhus lukt, lite gräs å vind och sol :)

Primus
0

Irmelin luktar bebiskanin + hö och spån

ciss
0

#5; Som det luktar här? Det luktar typ stall, skog och träd. Supergott! ;-)

www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Tyvärr brukar jag inte nosa på mina kaniner så ofta eftersom jag är allergisk :P Men dom luktar säker supergott :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Quellii]
0

Mozart luktar bebis och vår :) <3

twinnie
0

Moses luktar också bebis <333333 Och lite spån också. Ibland luktar han lite bajs eller kiss , haha xD

malinroth
0

Ahlberg luktar inte mycket alls… luddigt och mysigt hihi luktar ofta pellets och broccoli ur munnen däremot :P

Frida-L
0

Va?! Mina kaniner luktar kanin? antar jag..

Prizma_o_Kristall
0

Ehh, jag brukar inte lukta på mina kaniner. Men troligen luktar dem hö eftersom att dem har det nu i sina burar.

SusPil
0

Hej!

det är så att jag har världens sötaste lilla kanin han är 7 veckor på onsdag alltså har jag bara haft honom nästan en vecka. han har kissat på mig två gånger jag tycker det är lite eftersom jag har haft honom i knät ca 3 ggr per dag men är det någon som vet vad ska man göra när han kissar i knät?

Tina-A
0

#15: Jag tror det är lättare att få svar om du startar en egen tråd om det :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

senna
0

Jag brukar ofta stå och sniffa på mina kaniner. xD
Jag älskar deras lukter. Dom luktar olika från dag till dag, men det finns alltid något speciellt i deras lukt. Lille skutt t.ex, luktar hö, gräs och sommar. Ronja, luktar hö, pellets och vinter :D

Yuriko
0

Cinnamon luktar sol och varm kanin :) (beror förmodligen på att hon har suttit i solen hur länge som helst …-.-')

Ellen95
0

Min kaniner luktar hö:P

KajsaM
0

Jag kan inte riktigt heller ha Hampus uppe i ansiktet men ibland tjuvar jag ;) Så han luktar bäbis, spån och Hampus :)