(S) Filurens Regntrollaren
**Filurens Regntrollaren
**

Trollet som jag kallar honom är född 8 Augusti och är alltså snart 8 veckor gammal. Han är kille med mycket energi och är verkligen överallt och vill bara fort ner på marken när man håller på med honom. Men samtidigt är han helt underbar precis som sin pappa, han kommer fram och bokstavligen klättrar på en för han vill ha uppmärksamhet och han är helt enkelt rolig att handskas med, man vill bara äta upp honom för han är så söt! haha :)
Jag vill jättegärna att någon ger honom en chans, då han är som han är och han skulle nog mycket väl passa som hoppkanin då båda föräldrarna är från hopplinjer och är väldigt framåt och orädd och snygg!
Jag kräver ingen stor summa för honom utan ungefär 200-300kr (kan diskuteras) och då får du lite information om honom och livslång support från mig!
Är du intresserad av min fina kille så hör jättegärna av dig, jag går med på det mesta!
Väl mött
Tarkan, Filurens kaniner.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättefin! Vart finns han? :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Oj glömde det ursäkta! Stockholm. Men transport finns lite överallt bla skåne..
Ras? :)
Kramar
Linda & Djuren
Vädurskorsning.. =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oki! Riktigt söt är han iallafall! :)
Kramar
Linda & Djuren
Åh lilla trollet, fy vad söt han var :D
Jag är intresserad, men får återkomma då jag inte är ensam om beslutet. Vi finns precis utanför Malmö i Skåne…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Är lite intreserad , men dock har jag ju en Hankanin (kastrerad) Hur snäll som hälst , men man vet ju aldrig :/
Fast har mer burar , kan kolla ! :D
Finns transport till typ Skövde ?
Vi är jätteintresserade av Trollet! Jag har pratat med resten av familjen och de är med på det. Jag pm:ar dig…
Vilken snygging! Antar att du fött upp han själv? Skulle gärna vilja ha honom om han inte redan var såld och om jag fick :(
Ska du ta flera kullar så då får en till utseendet likt denna? Är helt förälskad i hans teckning xD Säg till isf så är jag intresserad <3
Tack alla för visat intresse! Om transport löser sig så åker han upp till Norbotten. Dock om det inte löser sig så blir han tillsalu igen och jag mejlar er alla som skrivit här under tråden! :)
Jag har även hans syster tillsalu, japanbrokad är hon. Verkar det intressant så kan ni pma mig!
Kanintokan, jo jag gillar också denna teckning och ska försöka hitta en hane till min hona så jag får ungar med liknande teckning! :)
Kram på er alla
Tarkan
Det var synd. Skulle precis gå in här och pm:a dig om hur man kunde lösa det med transporten ner till Skåne.
Vi tar honom om vi får…
Har du bilder på honan ? :)
Japp här kommer bilder på honan (som ännu är namnlös)

Bara att pma mig om ni vill veta mera om henne! :)
Nu är hon hemma! Filurens Stormviskaren!
Hon var så lugn och fin i bilen. Hon fick liiite salladsblad, men det var inte det godaste, tydligen…
Väl hemma så stoppade vi in henne i buren. Det är ju viktigt att hon känner sig trygg någonstans, så vi började med henne där. Och där inne blev hon piggare, studsade runt i buren, tog några höstrån och for rundor. Vi gav lite gott också, men det tog tid innan hon åt. Hon är ju lite nervös. Hon är på ett nytt ställe ju…
Hon är helt underbar!
Ja, Filurens Stormviskaren är hon på bild i #14. Denna tjejen har numera ett hem i Arlöv, precis utanför Malmö.
Mys, mys och åter mys… Om en stund ska vi ta ut henne från buren så att hon får bekanta sig lite mer med oss…
Lilla hjärtegullet…
Jag ska säga att det är första gången som vi har kanin, vilket Tarkie vet, men jag är mycket van vid andra djur så jag är inte helt ute och reser.
Tarkie: Jag kommer att uppdatera mer här inne, men främst håller vi kontakten via mail och sms… Här blir väl en uppdatering till ikväll innan vi går och lägger oss…